دوشنبه / ۱ آذر ۱۳۹۵ / ۲۰:۴۶
سرویس : بین الملل
کد خبر : ۲۷۲۲۵
گزارشگر : وحید پورتجریشی
.

امام مسجد فلسطینی به علت اقامه اذان جریمه شد

رژیم صهیونیستی در اولین اقدام عملی خود در مورد اجرای پیش نویس قانون منع پخش اذان از مساجد بیت المقدس که هنوز به تصویب قطعی نرسیده، امام جماعت مسجد شهر اللد واقع در نزدیکی بیت المقدس را 200 دلار جریمه کرد.

(دوشنبه ۱ آذر ۱۳۹۵) ۲۰:۴۶

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از پایگاه خبری بوابه الفجر، مقام های رژیم صهیونیستی امام مسجد شهر «اللد» در اراضی اشغالی فلسطین را به دلیل گفتن اذان صبح از طریق بلندگوی مسجد جریمه کردند.

این مسجد در منطقه شنیر در شهر اللد قرار دارد و محمود الفار امام مسجد به دلیل گفتن اذان و استفاده از بلند گو 200 دلار جریمه شده است.
منابع فلسطینی اعلام کردند که شهرداری اللد بر اساس قانونی مبنی بر «ممنوعیت ایجاد سرو صدا» وهرگونه صدایی که موجب آزار مردم ٬ امام مسجد مذکور را جریمه کرده است.
این مساله به قانون ممنوعیت اذان که پیش نویس آن مورد تصویب کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی ) قرار گرفته باز می گردد.
ناظران سیاسی معتقدند قانون منع پخش اذان از جمله خطرناک ترین تصمیم های نژاد پرستانه رژیم صهیونیستی است که زمینه را برای تکمیل طرح یهودی سازی بیت المقدس و همه سرزمین های فلسطینی فراهم می کند.

 

از سوی دیگر کلیساهای فلسطین طی روزهای گذشته به منظور اعلام همبستگی با مسلمانان و مخالفت با ممنوعیت پخش اذان از مساجد فلسطین، اقدام به پخش اذان کردند.

رژیم صهیونیستی اخیرا به بهانه اینکه پخش اذان موجب آزار و اذیت شهرک‌نشینان صهیونیست می‌شود، پیش‌نویس قانونی را در رابطه با ممنوعیت پخش اذان از مساجد تصویب کرد و قرار شد که کنست نیز در این زمینه تصمیم نهایی را اتخاذ کند. به موجب این قانون نژاد پرستانه، موذنین فلسطینی هم احضار شده و مورد تحقیق و بازجویی قرار می‌گیرند و حتی به پرداخت جریمه‌های مالی محکوم خواهند شد.

 

(دوشنبه ۱ آذر ۱۳۹۵) ۲۰:۴۶
https://news.masjed.ir/u/r6u
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید