یکشنبه / ۲۳ آبان ۱۳۹۵ / ۱۷:۰۷
سرویس : فرهنگی و هنری
کد خبر : ۲۷۱۵۹
گزارشگر : سید پویان حسین‌پور
.

بدرقه زوار کربلا در مسجد امام حسین(ع)

در ایامی که در تمام محافل مذهبی سخن از سفر کربلا به میان است مسجد امام حسین(ع) میدان شهدا در ابتکاری جالب مراسم بدرقه زوار امام حسین(ع) را در شبستان مسجد برگزار کرد.

(یکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵) ۱۷:۰۷

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد،  در این مراسم که با حضور نمازگزاران راهی پیاده روی اربعین و جا ماندگان زیارت حسینی برگزار شد، پس از تلاوت قران حجت‌الاسلام سید علی اکبر مطهری خوئی امام جماعت مسجد امام حسین(ع) به ایراد سخنرانی پرداخت. وی در بیانات خود از جایگاه زوار کربلا چنین گفت که بر خداوند است که هیچ گرفتارى به زیارت امام حسین(ع) نرود مگر آن که او را امام حسین(ع) شادمان بازگرداند و به خانواده اش برساند.

پس از مراسم سخنرانی مراسم ویژه‌ای مخصوص ذکر مصبیت اهل بیت برگزار شد و در پایان نمازگزاران راهی کربلا با دعای خیر امام جماعت و بزرگان مسجد امام حسین(ع) بدرقه شدند.

از نکات قابل توجه حضور نوجوانان مسجد امام حسین(ع) در این مراسم بود که با پوشیدن لباس‌های یاداور 8 سال دفاع مقدس در قالب ایستگاه صلواتی به ارائه خدمت به نمازگزاران می‌پرداختند؛ از جمله این خدمات ایجاد ایستگاه واکس صلواتی و چای صلواتی است که با مدیریت و حضور خود نوجوانان برگزار شد.

(یکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵) ۱۷:۰۷
https://news.masjed.ir/u/hpt
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید