سه شنبه / ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ / ۱۶:۴۷
سرویس : دین و اندیشه
کد خبر : ۲۶۲۶۸
گزارشگر : سید پویان حسین‌پور

اخبار کوتاه نواحی ١٧ گانه مرکز رسیدگی به امور مساجد

همه روزه فعالیت‌های مختلفی در سطح نواحی ۱۷ گانه مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران صورت می‌گیرد.

(سه شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۵) ۱۶:۴۷

اولین نشست بصیرت افزایی در مسجد فاطمیه(س)

 اولین جلسه بصیرت افزایی مسجد فاطمیه(س) محله افسریه در موضوع تاریخ تحلیلی صدر اسلام با حضور حجت الاسلام عبدالحمیدی سه شنبه ۱۶ شهریور بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد. این سلسله نشست‌ها به همت شورای فرهنگی مسجد فاطمیه(س) تدارک دیده شده است. بنابر این گزارش مسجد فاطمیه(س) در افسریه 15 متری اول نبش کوچه 43 واقع شده است.

نشست مشترک ائمه جماعات مساجد منطقه شش با فرمانده ناحیه بسیج ولیعصر(عج)

این جلسه با حضور ائمه جماعات مساجد حمزه سیدالشهداء(ع) و سالار شهیدان منطقه یوسف‌آباد برگزار شد و طی آن مشکلات و مطالبات پایگاه‌های بسیج مساجد با فرمانده ناحیه بسیج ولیعصر(عج) در میان گذاشته شد.

بازدید از مساجد ناحیه شیخ کلینی

در سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) حجت الاسلام حسینی مدیر ناحیه شیخ کلینی(ره) با حضور در مسجد امام صادق(ع) منطقه مهر امین ضمن بازدید از این مسجد با هیات امنا و امام جماعت این مسجد دیدار کرد. در این جلسه مشکلات عمده اهالی منطقه و مسجد مطرح شد.

وی همچنین با حضور در  مسجد صاحب الزمان(ع) شهرک صنعتی عباس آباد ضمن سخنرانی با موضوع رزق حلال اهمیت رزق حلال را در زندگی انسان یاداور شده و در انتها با امام جماعت این مسجد و اهالی دیدار کرد.

دیدار رئیس کمیته امداد خمینی(ره) رباط کریم با مدیر ناحیه علامه امینی  

کریم عزیزی رئیس کمیته امداد رباط‌کریم با حجت‌الاسلام صنوبری مدیر ناحیه علامه امینی دیدار کرده و طی آن مدیریت ناحیه علامه امینی به ریاست کمیته امداد این منطقه قول مساعدت داد.

(سه شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۵) ۱۶:۴۷
https://news.masjed.ir/u/o5n
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید