سه شنبه / ۲۶ اَمرداد ۱۳۹۵ / ۱۸:۱۵
سرویس : دین و اندیشه
کد خبر : ۲۵۹۸۱
گزارشگر : حمیدرضا حیدری

مسجد الاقصی نماد مقابله با صهیونیسم است

شیخ عمر الکسوانی:آنان تلاش می کنند تا با اهانت به این مسجد زمینه را برای نابودی پیشینه اسلامی فراهم کنند

(سه شنبه ۲۶ اَمرداد ۱۳۹۵) ۱۸:۱۵

شیخ عمر الکسوانی مدیر مسجد الاقصی با اشاره به اهانت رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی گفت که اسرائیل از اهانت به مسجد الاقصی چندین هدف را با انگیزه های متفاوت دنبال می کند.
وی در گفتگو با پایگاه تخصصی مسجد  افزود : سنجش قدرت و  واکنش جهان اسلام به این اهانت ها بویژه در سایه شرایط بحرانی منطقه و نیز تلاش برای از بین بردن هویت اسلامی بیت المقدس از مهمترین اهداف رژیم صهیونیستی در اهانت به این مکان مقدس است.  

مدیر مسجد الاقصی با اشاره به سالروز به آتش کشیدن مسجدالاقصی گفت : این مسجد متعلق به مسلمانان و نماد مقابله با صهیونیسم است . مسجدالاقصی هویت اسلامی واولویت اسلامی است. آنان تلاش می کنند تا با اهانت به این مسجد زمینه را برای نابودی پیشینه اسلامی فراهم کنند.

شیخ عمرالکسولی ادامه داد :‌توسعه شهرک های اسرائیلی و تلاش برای یهودی سازی در قدس نیز با همین هدف انجام می گیرد.  متاسفانه اینگونه اقدامات رژیم صهیونیستی در سایه سکوت کشورهای عربی و نیز شرایط کنونی منطقه انجام می گیرد.
وی افزود : روز جهانی مساجد فرصت مناسبی برای پرداختن به اهمیت این پایگاه و هویت اسلامی است . ما باید از این فرصت ها برای آگاهی دادن به ملتهای اسلامی نسبت به تهدیدات رژیم صهیونیستی بهره بگیریم

(سه شنبه ۲۶ اَمرداد ۱۳۹۵) ۱۸:۱۵
https://news.masjed.ir/u/qaa
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید