دوشنبه / ۱۶ بهمن ۱۳۹۱ / ۱۰:۴۳
سرویس : بین الملل
کد خبر : ۲۵
گزارشگر : مدیر سایت (مرادپور)

کرسی تلاوت مجلسی قرآن‌کریم در ۵ مسجد تهران برگزار می‌شود

کرسی تلاوت مجلسی قرآن‌کریم در مساجد جامع «الرسول(ص)، ثارالله(ع)، صاحب‌الزمان(عج)، امام حسن مجتبی(ع)» واقع در شرق تهران و «امام حسن مجتبی(ع)» واقع در جنوب تهران برگزار می‌شود.

(دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۱) ۱۰:۴۳

کرسی تلاوت مجلسی قرآن‌کریم در راستای اجرای طرح «ذکر» که از سوی مرکز رسیدگی به امور مساجد برنامه‌ریزی شده است، امشب ۱۵ بهمن‌ماه ۱۳۹۱ در مساجد جامع «الرسول(ص)»، «ثارالله(ع)»، «صاحب‌الزمان(عج)»، «امام حسن مجتبی(ع)» واقع در شرق تهران و «امام حسن مجتبی(ع)» واقع در جنوب تهران برگزار می‌شود.

کرسی تلاوت قرآن‌کریم مسجد جامع الرسول(ص)، شرق تهران

بنا بر این گزارش، کرسی تلاوت قرآن‌کریم در مسجد جامع الرسول(ص) واقع در شرق تهران، ضلع جنوبی میدان رسالت پس از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.

در این محفل نورانی، «قدرت‌الله نوروزی» قاری جوان کشورمان، آیات شریفه ۳۸ تا ۴۸ سوره مبارکه «احزاب» را تلاوت خواهد کرد و سپس حجت‌الاسلام غلامعلی شجاع منظری امام جماعت این مسجد، آیات مورد تلاوت را تشریح و تفسیر خواهد کرد.

کرسی تلاوت قرآن‌کریم در مسجد ثارالله(ع)، شرق تهران

کرسی تلاوت قرآن‌کریم در مسجد ثارالله(ع) واقع در شرق تهران، ۱۵ متری میرفخرایی، خیابان شهید طاهری پس از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.

در این محفل نورانی، «رمضان‌فر» قاری ممتاز کشورمان، آیاتی از سوره مبارکه «انعام» را تلاوت خواهد کرد و سپس حجت‌الاسلام سیدی‌نژاد امام جماعت این مسجد، آیات مورد تلاوت را تشریح و تفسیر خواهد کرد.

کرسی تلاوت قرآن‌کریم در مسجد صاحب‌الزمان(عج)، جنوب تهران

کرسی تلاوت قرآن‌کریم در مسجد جامع صاحب‌الزمان (عج) واقع در شادآباد، خیابان شهید علیپور، کوچه هفتم(مسجد)، پس از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.

در این محفل نورانی، «محمدجواد غلامی» قاری جوان کشورمان، آیاتی از کلام الله مجید را تلاوت خواهد کرد و سپس حجت‌الاسلام حسن صادقی امام جماعت این مسجد، آیات مورد تلاوت را تشریح و تفسیر خواهد کرد.

کرسی تلاوت قرآن‌کریم در مسجد امام حسن مجتبی(ع)، شرق تهران

کرسی تلاوت قرآن‌کریم در مسجد امام حسن مجتبی(ع) واقع در مشیریه، ۲۰ متری سازمان آب پس ار نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

در این مراسم نورانی، «علی لطیفی‌پور» قاری جوان کشورمان آیات شریفه ۷۷ تا ۸۴  سوره مبارکه «اسراء» و همچنین «کوثر» را تلاوت خواهد کرد و سپس حجت‌الاسلام محمد لطفی امام جماعت این مسجد، آیات تلاوت شده را تشریح و تفسیر خواهد کرد.

کرسی تلاوت قرآن‌کریم در مسجد امام حسن مجتبی(ع)، شهر‌ری

کرسی تلاوت قرآن‌کریم در مسجد امام حسن مجتبی(ع) واقع در دولت‌آباد، فلکه اول پس ار نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

در این مراسم نورانی، «محمد برخورداری» قاری جوان کشورمان آیاتی از کلام‌الله مجید را تلاوت خواهد کرد و سپس حجت‌الاسلام ابراهیمی امام جماعت این مسجد، آیات تلاوت شده را تشریح و تفسیر خواهد کرد.

 

 منبع : خبرگزاری فارس

فارس
(دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۱) ۱۰:۴۳
https://news.masjed.ir/u/smv
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید