دوشنبه / ۳ اسفند ۱۳۹۴ / ۱۴:۵۴
سرویس : دین و اندیشه
کد خبر : ۲۴۵۳۱
گزارشگر : محسن عزیزی

تقدیر از فعالان طرح مسجد محوری در شمال تهران/فعالان مساجد شمال تهران تقدیر شدند

در راستای اجرای طرح شمیم یاس و تقویت بنیان فکری جوانان و نوجوانان نسبت به فرهنگ اهل بیت(ع) از فعالان طرح مسجد محوری منطقه 3 تقدیر شد.

(دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴) ۱۴:۵۴
به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از شهردار آنلاین، مهدی پیرهادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی در این باره گفت: در این مراسم که در مجموعه فرهنگی و ورزشی قلهک برگزار شد از فرماندهان بسیج، رابطان مساجد، برگزیدگان مسابقات ورزشی، هنری و قرآنی قدردانی شد.
وی ابراز کرد: در طرح گرایش جوانان و نوجوانان دختر به مساجد تاکنون 150 نفر از بانوان سطح منطقه در قالب طرح شمیم یاس از کلاس های هنری، ورزشی و قرآنی مساجد استفاده می کنند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر 15 مسجد در طرح مسجد محوری قرار دارند افزود: با پیش بینی های انجام شده در 6 مسجد به صورت پایلوت برنامه های هنری، ورزشی و قرآنی ویژه ی دختران 9 تا 18 ساله این منطقه برگزار برگزار می شود.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3 خاطرنشان کرد: توجه به مفاهیم و فرهنگ قرآن و فرهنگ اهل بیت(ع) می‌تواند نقش تاثیر‌گذاری در تربیت نوجوانان و نو نهالان داشته باشد.
پیرهادی با اشاره به اینکه مخاطبان اصلی در حوزه فرهنگی نسل پویای جامعه است؛ اظهار کرد: با توجه به گروه سنی و ذائقه فرهنگی دانش آموزان، جوانان و نوجوانان باید نسبت به برنامه‌ریزی و تدوین برنامه فرهنگی اقدام کرد.
(دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴) ۱۴:۵۴
https://news.masjed.ir/u/qLg
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید