سه شنبه / ۳ اَمرداد ۱۳۹۱ / ۲۱:۴۳
سرویس : بین الملل
کد خبر : ۲۴۵۳
گزارشگر : مازیار فتحعلی خانی

بخش بین‌الملل نمایشگاه قرآن نهم مرداد افتتاح می‌شود

(سه شنبه ۳ اَمرداد ۱۳۹۱) ۲۱:۴۳
علی آقانوری در ادامه افزود: در بخش بین‌الملل نمایشگاه، هنرمندان و پژوهشگران کشورهای مختلف در دو حوزه هنری و پژوهشی آثار خود را عرضه می‌کنند و از شخصیت‌های علمی، پژوهشگران، هنرمندان و چهره‌های شاخص قرآنی تعدادی از کشورها اعم از بانوان و آقایان برای حضور در این بخش دعوت به عمل آمده است.
مدیر بخش بین‌المللی بیستمین نمایشگاه قرآن همچنین تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در بخش بین‌الملل روز جمعه، ششم مردادماه، وارد ایران خواهند شد و بنگلادش، افغانستان، روسیه، فیلیپین، پاکستان، غنا، الجزایر، ترکیه، لبنان، تاتارستان، بوسنی و هرزگوین و سوریه از جمله کشورهای شرکت‌کننده در این بخش هستند.
علی آقانوری:
بنگلادش، افغانستان، روسیه، فیلیپین، پاکستان، غنا، الجزایر، ترکیه، لبنان، تاتارستان، بوسنی و هرزگوین و سوریه از جمله کشورهای شرکت‌کننده در این بخش هستند
وی خاطرنشان کرد: این بخش به مدت ۱۰ روز در نمایشگاه فعالیت خواهد کرد و طی این ایام آثار هنری و تابلوهای قرآنی کشورهای شرکت‌کننده در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.
علی آقانوری همچنین گفت: امسال با اهتمام به بحث بیداری اسلامی تلاش کرده‌ایم، پژوهشگرانی با این رویکرد در بخش بین‌الملل نمایشگاه قرآن حضور پیدا کنند و نشست‌ها و دیدارهای متنوعی برای آنان برگزار شود.
آقانوری ابراز امیدواری کرد که هنرمندان شرکت‌کننده در بخش بین‌الملل پس از بازگشت به کشورشان، عملکرد قرآنی جمهوری اسلامی ایران را منتقل کنند.
وی تأکید کرد: انعکاس فعالیت‌های قرآنی ایران در خارج از کشور از مهم‌ترین اهداف بخش بین‌الملل نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم است که ان شاء الله به درستی منعکس خواهد شد.
(سه شنبه ۳ اَمرداد ۱۳۹۱) ۲۱:۴۳
https://news.masjed.ir/u/j6b
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید