دوشنبه / ۲ اَمرداد ۱۳۹۱ / ۲۱:۳۵
سرویس : بین الملل
کد خبر : ۲۴۴۳
گزارشگر : مازیار فتحعلی خانی

مدیرکل اوقاف آذربایجان غربی: ایجاد مساجد سایبری ضروری ترین مسأله در عرصه تبلیغ دینی است

(دوشنبه ۲ اَمرداد ۱۳۹۱) ۲۱:۳۵
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی مصائبی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی با تبریک حلول ماه مبارک رمضان بیان داشت: خطبه پیامبر (ص) در آخرین جمعه ماه شوال کامل ترین و جامع ترین تعریف در بیان فضیلت های این ماه است.
حجت الاسلام مصائبی با اشاره به فرصت های اخلاقی ماه مبارک رمضان و تاثیر آن بر روح و جان انسان اظهار داشت: با مقایسه آمار جرایم در سطح جامعه در ایام رمضان با دیگر روزهای سال می توان تاثیر این ماه مبارک را در زندگی فردی و اجتماعی افراد به صورت عینی مشاهده کرد.
وی در ادامه به فرصت های تبلیغی ماه مبارک رمضان اشاره و خاطرنشان کرد: مبلغان باید از این فضای معنوی استفاده کرده و آموزه های دینی را به صورت شفاف و روشن به مردم انتقال دهند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی با بیان اینکه اشاعه فرهنگ اصیل اسلامی نباید به منبر و مسجد خلاصه شود، خاطرنشان کرد: مبلغان دین باید از فرصت و امکانات برای تبلیغ بهره گیرند.
وی آشنایی مبلغان به کارکردهای فضای مجازی را از ضروریات تبلیغ دینی در عصر حاضر عنوان و تاکید کرد: باید معنویت مساجد به فضای سایبری کشانده شود که این رسالت خطیر بر عهده علما و مبلغان است.
حجت الاسلام مصائبی گفت: مبلغان باید با ورود به فضای سایبری در جهت پاسخگویی به شبهات دینی و جذب جوانان برآیند چراکه می دانیم جوانان ما تشنه معارف اسلامی هستند اما متاسفانه هنوز زبان گفتار با آنها را نیافته ایم.
(دوشنبه ۲ اَمرداد ۱۳۹۱) ۲۱:۳۵
https://news.masjed.ir/u/1cuy
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید