چهارشنبه / ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ / ۲۰:۳۶
سرویس : ناحیه علامه طباطبایی
کد خبر : ۲۴۳۳۷
گزارشگر : هادیان - جواد خلیلی

مراسم 22بهمن در مسجد الغدیر پردیس

سردار علی فضلی سخنران ویژه شب 22 بهمن مسجد الغدیر پردیس بود.

(چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴) ۲۰:۳۶

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از ناحیه علامه طباطبایی مسجد الغدیر میزبان برگزاری مراسم ویژه شب 22 بهمن بود.

براساس این گزارش همزمان با شب 22 بهمن مراسم ویژه ای با حضور نمازگزاران و مردم پردیس و با سخنرانی سردار علی فضلی و به میزبانی مسجد الغدیر پردیس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری مسجد در این مراسم سردار علی فضلی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی در سخنانی به بیان مطالبی پیرامون انقلاب اسلامی پرداخت.

وی دهه فجر را یادآور مجد، عظمت و شکوه امامت و ولایت نمایش دهنده عشق بازی امت دانسته و اضافه کرد: ۱۲ بهمن ماه ۱۳۵۷، سالروز ورود امام عظیم الشان در میان امت و مهیا شدن همه امت برای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ است.

فضلی گفت: خدا را از بابت همه الطافش شاکر و سپاس گذاریم که یاری کرد تا انقلاب اسلامی ۳۷ سال از عمر پر خیر و برکت خودش را پشت سر گذاشته و وارد سی و هشتمین سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی می شویم.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد: این انقلاب حاصل مجاهدت بیش از ۵ دهه امام امت، شهیدان در رکاب امام، بزرگان دین، مراجع و علما است تا بستر و شرایط انقلاب برای پیروزی امت اسلامی فراهم شد.

وی تاکید کرد: امشب که شب ۲۲ بهمن است یادآور پیروزی حاکمیت حق و برافراشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی و شب مقابله مستضعفین با همه مستکبرین است.

این فرمانده لشگر حضرت سیدالشهداء(ع) درعملیات والفجر ۸ تصریح کرد: امشب شب جشن و شب پیروزی عزیزان امت شیعه و سنی مردان و زنان و پیر و جوان همه و همه است.

گفتنی است در این مراسم شاعر انقلابی و آئینی صابر خراسانی نیز دقایقی به شعرخوانی پرداخت..

ناحیع علامه طباطبایی.امور مساجد
(چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴) ۲۰:۳۶
https://news.masjed.ir/u/o0c
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید