پنج شنبه / ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ / ۱۶:۲۰
سرویس : ناحیه علامه طباطبایی
کد خبر : ۲۴۲۰۰
گزارشگر : هادیان - جواد خلیلی

حضور مدیر ناحیه در شورای فرهنگی مسجد الغدیر

جلسه شورای فرهنگی مسجد الغدیر پردیس با حضور مدیر ناحیه علامه طباطبایی برگزار شد.

(پنج شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴) ۱۶:۲۰

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از ناحیه علامه طباطبایی مسجد الغدیر پردیس میزبان حضور مدیر ناحیه علامه طباطبایی بود.

براساس این گزارش حجت الاسلام و المسلمین هادیان مدیر ناحیه علامه طباطبایی با حضور در مسجد الغدیر شهرستان پردیس در جلسه شورای فرهنگی این مسجد حاضر شد.

به گزارش پایگاه خبری مسجد در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین وحید بارفروش امام جماعت مسجد الغدیر ابتدا در سخنانی ضمن خوش آمدگویی به مدیر ناحیه به معرفی هریک از اعضای شورای فرهنگی مسجد پرداخت.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین هادیان مدیر ناحیه علامه طباطبایی ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری این جلسه دقایقی به معرفی و تبیین این شورا از دید امور مسلاجد پرداخت.

مدیر ناحیه علامه طباطبایی در این دیدار نقش و تشکیل شوراهای فرهنگی در مساجد را مهم قلمداد نمود و بیان داشت : یقینا یکی از مهمترین برنامه و اقدامات در زمینه امورات فرهنگی در مساجد تشکیل همین شواری فرهنگی می باشد که باعث پیشرفت کارهای فرهنگی در مساجد می شود.

وی در بخش هایی از سخنان خود شورای فرهنگی را قلب کارهای فرهنگی در مساجد دانست و افزود : اگر مسجدی شورای فرهنگی را تشکیل دهد یقینا امورات فرهنگیش بهتر و سریعتر به نتیجه می رسد چرا که شوراهای فرهنگی قبل و مغز امورات فرهنگی در مساجد می باشند چون کلیه امورات را در این شوراها می توان پایه ریزی نمود.

در ادامه این جلسه هریک از اعضای شورای فرهنگی مسجد الغدیر به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پیرامون این شورا پرداختند.

ناحیه علامه طباطبایی-مرکز رسیدگی به امور مساجد
(پنج شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴) ۱۶:۲۰
https://news.masjed.ir/u/w56
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید