شنبه / ۵ دی ۱۳۹۴ / ۱۵:۳۱
سرویس : مسجد نهاد
کد خبر : ۲۳۴۱۶
گزارشگر : محمد قدس

«سومین فراخوان ایده های مسجدی(فام 3)» اعلام شد

مرکز رسیدگی به امور مساجد، با هدف نیل مساجد به طراز اسلامی «سومین فراخوان ایده های مسجدی(فام 3)» برگزارمی کند.

(شنبه ۵ دی ۱۳۹۴) ۱۵:۳۱

 

به گزارش روابط عمومی مرکز رسیدگی به امور مساجد، سومین فرخوان ایده های مسجدی(فام3) با تکیه بر بانک ایده های مسجدی(بام)، در صدد است در نیل مساجد به طراز اسلامی گامی هرچند کوچک بردارد.

رقابت در سومین فراخوان ایده های مسجدی(فام3) در دو عرصه اجرای ایده و خلق ایده های جدید خواهد بود.

در بخش اجرای ایده علاقه مندان می توانند با به کارگیری ایده های موجود در بانک ایده های مسجدی(بام) به نشانی پایگاه اینترنتی Bam.masjed.ir   و یا به کارگیری ایده های جدید و ارسال گزارش تفصیلی به دو صورت نوشتاری و تصویری به دبیرخانه به رقابت بپردازند.

بنابر اعلام دبیرخانه سومین فراخوان ایده های مسجدی(فام3) استفاده از ایده های واجد شرایط در بانک ایده های مسجدی(بام) با درج نام ایده پرداز و رعایت حقوق معنوی اثر و همچنین  تقدیر از آثار برگزیده با جوایز ارزنده (کمک هزینه سفر به اعتاب مقدسه و...) از مزایای شرکت در این فراخوان است.

علاقه مندان به شرکت در این فراخوان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر علاوه بر مراجعه به درگاه الکترونیکی Fam.masjed.ir، با شماره تلفن   36-32923835-025 و یا آدرس  Fam.masjed@yahoo.com و  Fam.masjed@gmail.com تماس حاصل نمایند.

متقاضیان شرکت در فام 3، می توانند تا پایان اسفند ماه سال 1394، ایده های خود را در موضوعات و محورهای مختلف مسجدی، به دبیرخانه ارسال کنند.

همچنین آخرین اخبار سومین فراخوان ایده های مسجدی (فام 3) از طریق کانال این دبیرخانه در تلگرام به آدرس @yavaranmasjed قابل دسترسی است.

 

فام 3

(شنبه ۵ دی ۱۳۹۴) ۱۵:۳۱
https://news.masjed.ir/u/wwl
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید