شنبه / ۲۳ آبان ۱۳۹۴ / ۱۵:۵۶
سرویس : ناحیه شهید مطهری
کد خبر : ۲۲۷۹۵
گزارشگر : میرشاه ولد مطهری

نشست معاونت فرهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد با مسئولین ناحیه شهید مطهری(ره)

معاون و کارشناسان فرهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد با حضور در ناحیه شهید مطهری(ره) به بررسی فعالیت های فرهنگی این ناحیه پرداختند.

(شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴) ۱۵:۵۶

به گزارش خبرنگار ناحیه شهید مطهری(ره) مرکز رسیدگی به امور مساجد عصر امروز 1394/8/23 جلسه مشترک معاونت فرهنگی رسیدگی به امور مساجد با مدیر ناحیه شهید مطهری(ره) در محل این ناحیه برگزار گردید.

در این جلسه که با حضور حجت الاسلام و المسلمین میرشاه ولد مدیر ناحیه ، حجت الاسلام کرمی معاون فرهنگی مرکز ، حجت الاسلام حسینی مدیر نواحی مرکز و کارشناسان فرهنگی ناحیه و مرکز برگزار گردید ، حجت الاسلام کرمی به بیان دلیل برگزاری این نشست پرداخت.

ایشان با بیان اینکه یک سال و نیم از شروع برنامه های فرهنگی مرکز میگذرد گفتند: تراکم بیشتر برنامه ها در نیمه دوم سال و نیاز به هماهنگی بیشتر با نواحی ، منجر به بازدید حضوری و بررسی و ارزیابی فعایت های صورت گرفته شده است.

جلسه فرهنگی4  

در ادامه حجج اسلام خداداد و مقیسه کارشناسان فرهنگی معاونت فرهنگی مرکز به تشریح ارزیابی های صورت گرفته از وضعیت کرسی های تلاوت ، کرسی های تفسیر ترتیبی ، اقامه نماز صبح در مساجد ناحیه و همچنین طرح ستارگان محراب پرداختند.

حجت الاسلام و المسلمین میرشاه ولد نیز با تشکر از برگزاری این نشست و نقش آن در بهبود فعالیت های فرهنگی ناحیه به ارائه گزارش در خصوص کرسی های تفسیر ، تلاوت ،نماز جماعت صبح ، ارتباط مساجد و آموزش و پرورش و دوره های آموزشی امناء و خدام پرداختند.

جلسه فرهنگی3

حجت الاسلام و المسلمین حسینی نیز با جمع بندی مسائل مطرح شده از اقدامات مدیر ، معاون و کارشناسان ناحیه تقدیر و تشکر نمودند.

جلسه فرهنگی 2

 

(شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴) ۱۵:۵۶
https://news.masjed.ir/u/qb8
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید