یکشنبه / ۲۴ آبان ۱۳۹۴ / ۱۵:۵۰
سرویس : ناحیه شهید بهشتی
کد خبر : ۲۲۷۸۳
گزارشگر : کرمانی شهید بهشتی

جلسه با معاونت فرهنگی- اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد

روز شنبه(23 آبان) جلسه ای با حضور معاونت فرهنگی اجتماعی مرکز و مدیریت هماهنگی نواحی در دفتر ناحیه برگزار گردید.

(یکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴) ۱۵:۵۰

 

 

به گزارش خبرنگار ناحیه شهید بهشتی(ره) ، این جلسه به منظور بررسی فعالیت های فرهنگی مساجد  با حضور حجت الاسلام والمسلمین کرمی معاونت فرهنگی اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد ، حجت الاسلام والمسلمین حسینی مدیر هماهنگی نواحی ، کارشناسان معاونت فرهنگی ، حجت الاسلام والمسلمین بصیری مدیر ناحیه و حجت الاسلام والمسلمین  علمی معاون ناحیه برگزار شد.

براساس این گزارش  ، حجت الاسلام والمسلمین کرمی در خصوص فعالیت های قرآنی مساجد ناحیه که شامل کرسی های تلاوت وکرسی های تفسیر می شود مواردی را بیان کرد .

جلسه با معاونت فرهنگی -اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد

 

طبق گزارش ناحیه ، تعداد مساجدی که کرسی های تلاوت را در مناطق تحت پوشش اجرا می نمایند 21 مسجد وتعداد مساجدی که کرسی های تفسیر را برگزار می نمایند 61 مسجد می باشد. برطبق این گزارش کرسی های تلاوت مساجد تا پایان سال برقرار است که با حمایت مالی مرکز رسیدگی به امور مساجد و با آیین نامه ارسالی از سوی معاونت فرهنگی اجتماعی در حال برگزاری می باشد. 

همچینیاین گزارش می افزاید با توجه به جمع بندی انجام شده توسط معاونت فرهنگی ،برگزاری کرسی های تلاوت وتفسیر  توسط مساجد تحت پوشش ناحیه شهید بهشتی مطلوب ارزیابی شده است که البته نقاط ضعفی دارد که باید مرتفع شود .

در این گزارش نیز به بررسی نماز صبح مساجد نیز از لحافظ کمی و کیفی پرداخته شد ، با توجه به بررسی ناحیه ، از 290 مسجد ناحیه در 96 مسجد نماز صبح برگزار می گردد.

 

 

ناحبه شهید بهشتی(ره)
(یکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴) ۱۵:۵۰
https://news.masjed.ir/u/vti
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید