پنج شنبه / ۲۱ آبان ۱۳۹۴ / ۱۶:۰۰
سرویس : ناحیه علامه طباطبایی
کد خبر : ۲۲۷۷۱
گزارشگر : هادیان - جواد خلیلی

سخنرانی مدیر ناحیه درمسجد ولعیصر(عج)

مسجد ولیعصر(عج) آبسرد میزبان حضور مدیر ناحیه علامه طباطبایی بود.

(پنج شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴) ۱۶:۰۰

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از ناحیه علامه طباطبایی مسجد حضرت ولیعصر (عج) آبسرد میزبان حضور مدیر ناحیه علامه طباطبایی بود.

حجت الاسلام و المسلمین هادیان مدیر ناحیه علامه طباطبایی ضمن حضور در مسجد ولیعصر (عج) شهر آبسرد با حجت الاسلام و المسلمین میرشریفی امام جمعه شهر آبسرد و نمازگزاران مسجد دیدار نمود.

به گزارش پایگاه خبری مسجد در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین هادیان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات امام جماعت مسجد ولیعصر (عج) دقایقی به بیان مطالبی پیرامون واقعه عاشورا پراخت.

مدیر ناحیه علامه طباطبایی در سخنانی هر قیامی در جهان را نتیجه علت و دلایل خاصی دانست و افزود : وجود هر گونه قیامی در کل تاریخ و جهان یقینا علت و دلیلی دارد که قیام عظیم عاشورا نیز بدون دلیل نمی باشد.حرکت به سمت سرزمین کربلا و پذیرفتن جنگ در برابر ظلم و استکبار در شرایط امام حسین(ع) یقینا بهترین گزینه بوده است کمااینکه صلح در زمان امام حسن (ع) نیز یقینا بهترین گزینه بوده است.

حجت الاسلام و المسلیمن هادیان در گوشه هایی دیگر از سخنان خود به معصومیت ائمه نیز اشاره نمود و بیان داشت : امام حسین (ع) مانند دیگر ائمه (ع) از هرگونه خطا و معصیتی بدور بوده، حتی وی حاضر به انجام یک امر مکروه نیز در صحنه قیام عاشورا نشد.

گفتنی است این مراسم به مناسبت ماه محرم و صفر در مسجد حضرت ولیعصر (عج) برگزار شده بود.

ناحیه علامه طباطبایی-مرکز رسیدگی به امور مساجد
(پنج شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴) ۱۶:۰۰
https://news.masjed.ir/u/v9t
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید