دوشنبه / ۲۰ مهر ۱۳۹۴ / ۱۵:۵۴
سرویس : مسجد نهاد
کد خبر : ۲۲۳۵۷
گزارشگر : محمد قدس

تاکید حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری بر آموزش مستمر ائمه جماعات

رئیس مرکر رسیدگی به امور مساجد در همایش ائمه جماعات شهرستان بهارستان بر اهمیت آموزش مستمر ائمه جماعات تاکید کرد.

(دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴) ۱۵:۵۴

 

به گزارش روابط عمومی مرکز رسیدگی به امور مساجد، در آستانه ماه محرم الحرام،  همایش ائمه جماعات شهرستان بهارستان با موضوع بصیرت عاشورایی در  شهر ستان بهارستان و با حضور حجت الاسلام و المسلمین صفایی امام جمعه گلستان، حجت الاسلام رفیع حبیبی، حجت الاسلام والمسلمین جعفر پیران ریاست اداره اوقاف و امور خیریه، حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد و  ائمه جماعات برگزار گردید.

در ابتدای برنامه حجت الاسلام و المسلمین جواد گوهری مدیر ناحیه شهید صدوقی ضمن خیر مقدم  و تشکر از اقدامات فرهنگی ائمه جماعت و حضور ریاست مرکز رسیدگی به امور مساجد در شهرستان بهارستان گفت: با توجه اینکه هنوز چند سالی بیشتر از شکل گرفتن شهرستان نمی گذرد،  در بعد فرهنگی و انجام کارهای ملی و مذهبی نیاز به حمایت های مالی و معنوی بیشتری داریم.

 در ادامه حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری در جمع ائمه جماعات و مسئولین فرهنگی شهرستان بهارستان تاکی کرد: موضوع آموزش از موضوعات جدی مرکز رسیدگی به امور مساجد است. به  همین خاطر معاونت آموزش  را در مرکز دایر نموده ایم که قبلا بصورت ترکیبی با معاونت فرهنگی و با هدف ارتقا وضعیت علمی، فکری ائمه جماعات فعالیت می کرد.

وی ادامه داد: مسئله آموزش برای کسانی که در متن فعالیت های فرهنگی و اجتماعی هستند، مخصوصا برای کار فوق العاده پیچیده ائمه جماعت در این روزگار شتابان و پیچیده ضروری است.

 
همایش بهارستان

 

(دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴) ۱۵:۵۴
https://news.masjed.ir/u/z3l
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید