یکشنبه / ۱۸ اَمرداد ۱۳۹۴ / ۱۷:۳۴
سرویس : عناوین خبر
کد خبر : ۲۱۰۳۷
گزارشگر : حمیدرضا حیدری

جلسه هم اندیشی مدیران حوزه علمیه استان تهران و مرکز رسیدگی به امور مساجد

این جلسه که چندی است با هدف هم افزایی و هم فکری شکل گرفته است و موضوعاتی همچون فرآیند جذب جوانان به حوزه های علمیه از طریق مساجد ، احیاء اقامة فریضة نماز جماعت صبح در مساجد و نقش حوزه های علمیه در این مسأله ، برگزاری با شکوه مراسم شهادت امام صادق (ع) و . . . به بحث گذاشته شد.

(یکشنبه ۱۸ اَمرداد ۱۳۹۴) ۱۷:۳۴

دومین جلسه هم اندیشی مدیران حوزه علمیه استان تهران و مرکز رسیدگی به امور مساجد با حضور حجت الاسلام و المسلمین غفوری مدیر حوزه علمیه استان تهران و حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد و معاونین هر دو نماد در سالن جلسات مرکز برگزار گردید.

در این جلسه که چندی است با هدف هم افزایی و هم فکری شکل گرفته است و موضوعاتی همچون فرآیند جذب جوانان به حوزه های علمیه از طریق مساجد ، احیاء اقامة فریضة نماز جماعت صبح در مساجد و نقش حوزه های علمیه در این مسأله ، برگزاری با شکوه مراسم شهادت امام صادق (ع) و . . .  به بحث گذاشته شد.

حجت الاسلام و المسلمین غفوری ضمن اشاره به سیره گذشتگان در مورد انتخاب جوانان در جهت گرایش به حوزه و نقش مسجد در این زمینه از مدیران مرکز خواستند بسترهای لازم را برای همکاری ائمه محترم جماعت با پذیرش حوزه فراهم نمایند.

همچنین حجت الاسلام والمسلامین حاج علی اکبری نیز ضمن تقدیر از زحمات مدیران حوزه علمیه استان تهران در جذب جوانان علاقمند به حوزه و ارتقای کیفیت برنامه های آموزشی و تهذیبی ، برای تأمین ائمه جماعات مورد نیاز مساجد در جهت برپایی نمازهای جماعت صبح  درخواست یاری کردند.


 

(یکشنبه ۱۸ اَمرداد ۱۳۹۴) ۱۷:۳۴
https://news.masjed.ir/u/ny4
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید