شنبه / ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ / ۱۳:۵۹
سرویس : ناحیه امام صدر
کد خبر : ۱۹۹۵۸
گزارشگر : حسینی

برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام (ره)

با حضور مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مراسم سالگرد ارتحال در مسجد جامع قدس برگزار شد.

(شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴) ۱۳:۵۹

به گزارش محراب  مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با حضور حجت الاسلام والمسلمین میراحمدی ، امام جمعه و ائمه جماعات شهرستان ؛ حاج حسین گروسی ، نماینده مجلس شورای اسلامی , حسین کاغذلو ، فرماندار , شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی و جمعی از مسئولین و مردم ولایی و انقلابی در مسجد جامع شهرستان قدس برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین میراحمدی ، امام جمعه شهرستان قدس ضمن خیر مقدم به حاضران اظهار داشت :دشمنان با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) همواره آروزی شکست جمهوری اسلامی را داشتند ، که با حضور و مدیریت امام نا امید شدند.

 

میراحمدی

وی افزود : غدیر انقلاب ، رحلت امام خمینی و انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان جانشین آن بزرگوار است ، که بار دیگر موجب یآس دشمنان شد .

در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید صالح یاسینی مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان تهران و امام جمعه خاوران بود ، که اظهار داشت : ۱۴ خرداد یکی از غم انگیز ترین روزهای انقلاب اسلامی است ، شخصیت امام قابل توصیف نیست ، سالها باید بگذرد ، تا در باره ایشان مطالبی گفته شود و شخصیت امام شناخته شود . قرن ها باید بگذرد تا شخصیتی مثل امام شکل بگیرد .

میراحمدی

حجت الاسلام والمسلمین سید صالح یاسینی دربخش دیگری از سخنان خود به برکات امام پرداخت و گفت : یکی از برکات امام احیای اسلام  و نام پیامبر است که در حال از بین رفتن و نابودی بود از دیگر برکات امام اعاده روحیه عزت به مسلمانان است . از دیگر برکات امام خمینی «مطرح نمودن اسلام در جهان؛ نابودی رژیم وابسته و منحوس پهلوی ؛ ایجاد حکومتی بر مبنای اسلام ؛ ایجاد نهضت اسلامی در جهان ، ابطال باورهای غلط ؛ احیای خودباوری و غرور واقعی » است .

وی در پایان بیانات خود گفت : یک از افتخارآمیز ترین روز های انقلاب ، انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر از سوی مجلس خبرگان رهبری است ، که با این انتخاب ، دشمنان از انقلاب مآیوس شدند .

ناحیه امام موسی صدر
(شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴) ۱۳:۵۹
https://news.masjed.ir/u/qNg
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید