چهارشنبه / ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ / ۲۳:۱۸
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۱۹۵
گزارشگر : مازیار فتحعلی خانی

امشب در قالب طرح قرآنی«ذکر» اجرا می‌شود

۳ کرسی تلاوت در مساجد تهران برپا می شود ا کرسی تلاوت قرآن‌کریم امروز چهارشنبه ۱۸ بهمن‌ماه ۱۳۹۱ در مساجد جامع «چهارده معصوم»، «صدر اراکی‌ها» و «باب‌الحوائج(ع)» تهران برگزار می‌شود که یکی از این محافل با حضور «محمدرضا ابوالقاسمی» اجرا خواهد شد. .

(چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۱) ۲۳:۱۸
کرسی تلاوت قرآن‌کریم در راستای اجرای طرح قرآنی «ذکر» که از سوی مرکز رسیدگی به امور مساجد برنامه‌ریزی شده است، در روز چهارشنبه ۱۸ بهمن‌ماه ۱۳۹۱ در مساجد جامع «چهارده معصوم» واقع در غرب تهران، «صدر اراکی‌ها» واقع در شرق تهران و «باب‌الحوائج(ع)» واقع در جنوب تهران برگزار می‌شود.
اجرای کرسی تلاوت قرآن‌ در مسجد «چهارده معصوم»، غرب تهران
بنا بر این گزارش، کرسی تلاوت قرآن‌کریم در مسجد جامع «چهارده معصوم» واقع در غرب تهران، میدان دهکده المپیک، انتهای خیابان امیر کبیر، جنب مدرسه راهنمایی برگزار می‌شود.
در این محفل نورانی و معنوی، «رضا دلفانی» یکی از قاریان جوان کشورمان، آیات شریفه ۸ تا ۲۲ سوره مبارکه «لقمان» را تلاوت خواهد کرد و سپس حجت‌الاسلام«محمد‌رضا آشوری» امام جماعت این مسجد آیات تلاوت شده را تشریح و تفسیر خواهد کرد.
اجرای کرسی تلاوت قرآن‌کریم در مسجد جامع «صدر اراکی‌ها»، شرق تهران
کرسی تلاوت قرآن‌کریم در مسجد جامع «صدر اراکی‌ها» واقع در شرق تهران، خیابان شهید نامجو، ایستگاه روشنایی، پلاک ۸۹۷ برگزار می‌شود.
در این محفل نورانی و معنوی، «مسعود داوودی» قاری جوان کشورمان، آیات شریفه ۷۷ تا ۸۳ سوره مبارکه «اسراء» را تلاوت خواهد کرد و سپس حجت‌الاسلام«محمد طاهری» امام جماعت این مسجد آیات تلاوت شده را تشریح و تفسیر خواهد کرد.
اجرای کرسی تلاوت قرآن در مسجد «باب‌الحوائج(ع)»، جنوب تهران
کرسی تلاوت قرآن‌کریم در مسجد جامع «باب‌الحوائج(ع)» واقع در جنوب تهران، خیابان رودکی، خیابان شهید خداوردی برگزار می‌شود.
در این محفل نورانی و معنوی، «محمد‌رضا ابوالقاسمی» مدرس هنر تلاوت قرآن‌کریم، آیات شریفه ۷۱تا ۸۴ سوره مبارکه «اسراء» را تلاوت خواهد کرد و سپس حجت‌الاسلام«حسین کارگر» امام جماعت این مسجد آیات تلاوت شده را تشریح و تفسیر خواهد کرد.
کرسی تلاوت قرآن‌کریم چهارشنبه هر هفته تا پایان سال جاری در این مساجد پس از نماز مغرب و عشا با حضور قاریان ممتاز و بین‌المللی کشورمان به مدت یک ساعت برگزار می‌شود.
شبستان
(چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۱) ۲۳:۱۸
https://news.masjed.ir/u/qii
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید