یکشنبه / ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ / ۱۵:۱۸
سرویس : اخبار فام
کد خبر : ۱۹۱۰۶
گزارشگر : حسین نظری

اوّلین نشست تیم ایده پردازی بانوان در دومین فراخوان ایده های مسجدی (فام٢) در همدان برگزار شد .

دبیرخانه دومین فراخوان ایده های مسجدی(فام٢) در راستای پی گیری حداکثری اهداف این فراخوان با دعوت و جذب همکاری بانوان فرهیخته به عنوان ایده پردازان بانو در راستای خلق ایده های زنانه در چند استان کشور، اقدام به توسعه مرزهای عملیاتی خود نمود.

(یکشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴) ۱۵:۱۸

در همین راستا به دنبال توجیه ابتدایی  سرکارخانم اسکندری (رابط بانوان در همدان و رتبه نخست داستان نویسی فام1)، دبیرخانه از طریق تماس­های حضوری و تلفنی و بمنظور توجیه حداکثری و معارفه چهره به چهره در قالب اولین نشست هم اندیشی ایده پردازی بانوان در تاریخ پنجشنبه چهارم اردیبهشت ماه در محوطه فرهنگی نوشکده همدان با حضور چند تن از بانوان نخبه و دغدغه مندی که عمدتا ازاعضای هیات علمی ، فارغ التحصیلان و فعالین فرهنگی - دانشگاهی استان  بوند برگزار شد.

در این نشست که آغازش با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پیرامون مسجد همراه شد و علاوه بر بانوان ایده پرداز، اعضای دبیر خانه فام(٢) نیز حضور داشتند، دبیر فراخوان ضمن تشریح اهداف فام(٢)، به توضیح امور و موارد مد نظر از جمع حاضر پرداخته و در مدت ٣دقیقه  ضمن  معرفی خود و بیان فعالیت هایشان در عرصه های فرهنگی و خصوصا مسجد، به بیان ایده های حاضرین و نقد آنها پرداخته شد .

در پایان مقرر گردید که نشستهای بعدی نیز با هماهنگی اعضا و حتی جذب سایر علاقه مندان در این عرصه برگزار و ایده های حاصله را در سایت بام بارگذاری کنند.

(یکشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴) ۱۵:۱۸
https://news.masjed.ir/u/v8n
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید