چهارشنبه / ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ / ۱۳:۵۹
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۱۷۸۴۱
گزارشگر : سامان صاحب جلال

وفاداری و پیروی از ولایت فقیه گزینه روی میز ملت ایران است

رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد گفت: وفادری، حضور در صحنه تحت ولایت رهبری و وحدت گزینه ملت ایران برای دشمنان است.

(چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۳) ۱۳:۵۹

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی محراب، حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد حاج علی اکبری، رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد ظهر چهارشنبه در سخنان خود در راهپیمایی دشمن شکن یوم ا... ۲۲ بهمن اظهار کرد: از روز اول که ملت ایران پرچم عزت و شرف خود را در برافراشتند دشمنان سعی کردند با گزینه نظامی ملت ایران را نا امید کنند ولی جوانان غیور ما نگذشتند یک وجب از خاک ملت ما به دست دشمنان بیفتد.

 حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد حاج علی اکبری افزود: در 36 سال گذشته، حضور مومنانه و مجاهدانه آحاد مختلف ملت ایران در پرتو هدایت های امام راحل و جانشین خلف ایشان، 22 بهمن را به یک روز ماندگار درتاریخ مردم این سرزمین تبدیل کرده است.

وی خاطر نشان کرد: 22 بهمن یک روز عادی درتاریخ مردم این سرزمین نیست بلکه روز لبیک ملت شایسته ایران برای ولایت و حاکمیت الهی و پایان دادن به دوران سیاه حاکمیت طاغوت و بیداری امت اسلام است.  همه اقشار ملت ایران در روز 22 بهمن با نیت خالص و با طهارت به صحنه می آید تا قدرشناس همه کسانی که از خرداد 42 تا بهمن 57 برای به ثمر نشستن انقلاب زحمت کشیدند، باشد.

ملت ایران تحریم ها را فلج کردند

وی افزود: دشمن در این ۳۶ سال گزینه اقتصادی را هم برای زمین زدن ملت ایران فعال کرد و در جریان تحریم برای زمین زدن ملت از هیچ تحریمی فرو گذار نکرد اما ملت ایران تحریم ها را فلج کردند و در تمام این سال ها ملت به رغم مشکلات خود را در عرصه های فناوری و رشد علمی بسیار در صحنه جهانی ارتقاء دادند.

 وی با بیان این که  در عرصه سیاسی نیز در اقصی نقاط جهان دشمنان سعی کردند به انواع روش ها مانند حقوق بشر و تهمت زدن به ملت ما ایران در انزوای جهانی قرار دهند تصریح کرد: این گزینه دشمن نیز شکست خورد و کوتای رنگی دشمنان نیز در سال ۸۸ با همکاری برخی عوامل فریب خورده داخلی با حضور به موقع مردم تحت هدایت های رهبری معظم انقلاب،شکست خورد.

نماینده ولی فقیه در شورای دانش آموزی کشور در ادامه افزود: در سال ۵۷ مردمان سرزمین ایران به دعوت اسلام و قرآن برای تشکیل حاکمیت الهی و ولایت الهی لبیک گفتند و به همین دلیل ۲۲ بهمن یک روز عادی نیست.

وی ادامه داد: مردم کشور ما در این در راه پیروزی انقلاب غم و رنج فراوانی تحمل کردند تا آن روز گار تلخ تمام شود و بر بنیان های ایمان و ریشه های اصیل یک نظام سرفراز را بنیان نهند.

۲۲ بهمن زمینه را برای بیداری ملت های جهان فراهم کرد

رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد بیان کرد: ۲۲ بهمن ریشه در ولایت علوی و پیام های آسمانی و قرآنی دارد و این روز عظیم معادلات جهان را دگرگون کرد و نه تنها به عمر نظام سیه پهلوی پایان داد بلکه زمینه را برای بیداری ملت های جهان فراهم کرد.

وی افزود: شما مردم ایران ۳۶ سال است که راه پر افتخار نظام اسلامی را ادامه داده اید و شما مردم در پیروی از امام راحل و رهبری معظم انقلاب یک لحظه هم از پای ننشستید و حضور شما در ۲۲ بهمن همایش با شکوه وحدت و شکرگزاری است.

۲۲ بهمن روز نمایش شکر گذاری ملت ایران است

وی تصریح کرد: حضور ملت ایران در ۲۲ بهمن نمایش شکر به درگاه پروردگار است که بر ما منت گذاشت و نعمت آزادی، ولایت و عزت و کرامت و استقلال را به ما عطا کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری ادامه داد: ملت ما همواره با خون جوانان، با وفاداری، با معنویت و با بصیرت شکر گذاری این نعمت انقلاب را به جا آورده است و قدرشناس خون همه شهدایی است که از ۱۵ خرداد ۴۲ تا امروز خون خود را برای میهن اسلامی تقدیم کردند.

وی در ادامه با بیان این که ملت عظیم ایران شکر گذار نعمت امام راحل و نعمت خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری است گفت: ۲۲ بهمن روز پیمان دوباره با ارزشهای انقلاب سلامی است و ملت با حضور خود می گوید راه امام و شهدا ادامه دارد.

وی تصریح کرد: همه امروز حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان از وحدت، اقتدار و بصیرت ملت ایران است و در این راهپیمایی همه گروه ها و جناح ها و همه اقوام و همه دلبستگان به نظام جمهوری اسلامی آمدند و چشم جهانیان را خیره کردند.

نماینده ولی فقیه در شورای دانش آموزی کشور بیان کرد: امروز از همه مسئولان قوای جمهوری اسلامی ایران انتظار داریم تا در عرصه فرهنگ و تربیت سرمایه گذاری کنند تا جوانان در برابر هجمه های فرهنگی دشمن مصون نگه دارند.

وی افزود: مسئولان تلاش کنند عرصه فرهنگ عمومی جامعه را دست کم نگیرند و در عرصه اقتصادی هم هم خواهش ما این است به نقشه سعادت و خوشبختی در عرصه اقتصادی یعنی اقتصاد مقاومتی تکیه کنند و تنها چشم به مذاکرات نداشته باشند.

حجت السلام والمسلمین علی اکبر افزود: خواهش ما از همه کسانی که تریبون دارند و اهل قلم هستند این است که بدانند مردم ما نیاز به آرامش دارند و مردم همواره در مسیر پیشرفت کشور همراه نظام  بوده اند.

در پایان راهپیمایی 22 بهمن در گرگان که نماینده ولی فقیه در استان و سایر مسوولان در آن حضور داشتند، قطعنامه پایانی قرائت و بندهای مختلف آن با تکبیر مردم تایید شد.

خبرگزاری مهر
(چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۳) ۱۳:۵۹
https://news.masjed.ir/u/1cHv
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید