پنج شنبه / ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ / ۱۶:۰۰
سرویس : دین و اندیشه
کد خبر : ۱۷۶۶۵
گزارشگر : سامان صاحب جلال

ناحیه امام موسی صدر/ برگزاری مراسم دهه فجر درمسجد صاحب الزمان(عج)

مراسم دهه مبارک فجر درمسجد صاحب الزمان (عج) کاووسیه برگزار شد.

(پنج شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۳) ۱۶:۰۰

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی محراب، به مناسبت  ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و در سی و ششمین سالگرد انقلاب اسلامی، مراسم ویژه ای با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران، مردم انقلابی، امام جمعه، فرماندار، رییس و اعضای شورای اسلامی و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان قدس، در مسجد جامع صاحب الزمان شهرک کاووسیه (شهرستان قدس) برگزار شد.

این مراسم  پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و با تلاوت قرآن توسط علی جعفری آغاز شد.

امیری 

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم امیری، امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج) ضمن خیر مقدم به مردم و مسئولان، یکی از برکات نظام اسلامی را، ارتباط نزدیک و صمیمانه مردم و مسئولین دانست و گفت : به برکت تشکیل جمهوری اسلامی ، مسئولین ارتباط خوبی با مردم دارند و مردم به راحتی می توانند ، مشکلات و مسایل خود را به آنها منتقل کنند.

امیری 

در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین میر احمدی، امام جمعه شهرستان قدس با تبریک سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ، اظهار کرد: اگر بخواهیم، عظمت این انقلاب را متوجه شویم ، باید تاریخ گذشته را مرور کنیم، زمانی که پیر استعمار ، انگلیس در سه کشور مهم منطقه خاورمیانه ایران ، ترکیه و افغانستان، افرادی را گماشت و دو آئین جعلی بهائیت و وهابیت را ساخت و کشور غاصب و خونخوار اسرائیل را را به وجود آورد ، به دنبال نابودی دین و ارزش های الهی بود.

امیری 

وی افزود : زمانی که محمد رضا  پهلوی، قدرت را در ایران به دست گرفت، اقداماتی را انجام داد که انسان شرم می کرد در خیابان ها عبور کند، دین را به بازی گرفته بود، عده ای از مردم و علما را به شهادت رساند، تا کشور در اختیار استعمار قرار گرفت.


امیری  

 

حجت الاسلام میر احمدی در ادامه گفت : مردم در چنین شرایطی ، منتظر یک منجی بودند تا فریاد بزنند و حکومت فاسد را بردارند که امام پرچم مبارزه را در سال ۱۳۴۲ به دست گرفت و اولین جرقه در قیام ۱۵ خرداد زده شد.

وی یاد آور شد : انقلاب امام خمینی رحمه الله علیه مثل انقلاب پیامبر(ص) بود، همان گونه که پیامبر(ص) به مدینه تبعید شد تا  مکه آماده  فتح شود ، امام هم تبعید شد تا زمینه پیروزی فراهم شود.

وی در پایان سخنان خوداظهار داشت : تا زمانی که رهبری هشیار و ملتی فهیم داریم چه قدرتی می تواند ، مردم را از صحنه دور کند؟ آمریکایی که زمانی حق توحش برای مستشاران و نیروهای خود از مردم ایران می گرفت ، امروز مردم ایران در مقابل آنها ایستاده اند.

امیری

 فردی، فرماندار شهرستان قدس هم در سخنان کوتاهی، ضمن تقدیر و تشکر از حضور خوب و گسترده مردم در جشن های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بیان کرد: سیاست جمهوری اسلامی ایران ، نفی هر گونه سلطه جویی و سلطه پذیری، حفظ استقلال همه جانبه و تمامیت ارضی کشور است.

وی افزود: ارتقا سطح علمی جامعه ، فرهنگ سازی و وحدت تمدن جهان اسلام و استقرار حاکمیت الهی از برنامه های راهبردی انقلاب اسلامی است.

در این مراسم همچنین اقای پور حمزه ، به قرائت اشعاری در وصف انقلاب اسلامی و برکات آن پرداخت.

  در پایان گروه سرود آل یاسین از مدرسه شهید رجایی هم سرودی را در باره انقلاب اسلامی سرودند.

امیری

(پنج شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۳) ۱۶:۰۰
https://news.masjed.ir/u/qNq
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید