یکشنبه / ۱۴ دی ۱۳۹۳ / ۱۳:۴۵
سرویس : ناحیه شهید مطهری
کد خبر : ۱۶۷۹۷
گزارشگر : میرشاه ولد مطهری

جلسه شورای محله ای ائمه جماعات منطقه 2

شب گذشته بعد از نماز مغرب و عشاء شورای محله ای ائمه جماعات منطقه 2 نواحی 9-8-7-1 در مسجد الزهراء (س) واقع در شهرک غرب ، خیابان هرمزان ، تشکیل جلسه داد

(یکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳) ۱۳:۴۵

به گزارش خبرنگار محراب از ناحیه شهید مطهری (ره) شب گذشته بعد از نماز مغرب و عشاء جلسه شورای ائمه جماعات منطقه 2 نواحی 9-8-7-1 به میزبانی مسجد الزهراء (س) به امامت حجت الاسلام و المسلمین صالح حسن زاده واقع در شهرک غرب ، خیابان هرمزان تشکیل جلسه داد.

جلسه با قرائت قرآن کریم توسط حجت الاسلام و المسلمین الله وردی آغاز و سپس میزبان جلسه حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده ضمن عرض خوش آمد  و تبریک هفته وحدت در خصوص تاریخچه و بنای مسجد و نحوه ساخت و ساز این خانه خدا گزارشی جامع و کامل ارائه دادند.

در ادامه جلسه حجت الاسلام و المسلمین سلیمی  نماینده و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس که به عنوان میهمان در جلسه حضور داشتند، در خصوص مسائل فرهنگی و بودجه تخصیص یافته به سازمانهای فرهنگی مطالبی را بیان نمود.

در ادامه جلسه ائمه جماعات حاضر در جلسه سوالاتی پیرامون مباحث فرهنگی مطرح نمودند، و در پایان مدیر ناحیه شهید مطهری (ره) حجت الاسلام و المسلمین میر شاه ولد نیز در ارتباط با تفاهم نامه بیمه البرز با مرکز رسیدگی به امور مساجد و پوشش بیمه ای مساجد مطالبی را بیان داشت.

ناحیه شهید مطهری (ره)
(یکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳) ۱۳:۴۵
https://news.masjed.ir/u/t5s
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید