چهارشنبه / ۱۰ دی ۱۳۹۳ / ۱۶:۱۶
سرویس : ناحیه مصطفی خمینی
کد خبر : ۱۶۷۲۹
گزارشگر : اصغری سعید علی اصغری

برگزاری جلسه شورای محله یک منطقه9 در مسجد رسالت(یوسف)

محراب:حجت الاسلام یوسف اصغری مدیر ناحیه شهید مصطفی خمینی(ره) از احتمال ادغام شورای محلات همجوار جهت افزایش کارایی و هم اندیشی بیشتر اعضاء خبر داد.

(چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳) ۱۶:۱۶

به گزارش محراب(پایگاه اطلاع رسانی مرکز رسیدگی به امور مساجد) جلسه شورای محله یک منطقه9 دوشنبه هشتم دی ماه بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور حجت الاسلام و المسلمین اصغری مدیر ناحیه شهید مصطفی خمینی(ره)،حجت الاسلام آشوری معاون ناحیه و اعضای شورای محله یک منطقه9 برگزار شد.

جلسه شورای محله یک منطقه9

حجت الاسلام و المسلمین اصغری در حالی که اولین حضور خود را بعنوان مدیر جدید ناحیه شهید مصطفی خمینی(ره)در شورای محلات ناحیه تجربه میکرد در جمع اعضای شورای محله یک منطقه9 از ادغام شورای محلات همجوار جهت افزایش کارایی جلسات و انسجام و هم اندیشی هرچه بیشتر ائمه جماعات خبر داد.مدیر ناحیه شهید مصطفی خمینی(ره) ضمن اینکه خواستار حضور جدی تر اعضای شورای محله در جلسات شد از آنها خواست تا مشکلات و معضلات موجود در مساجد که احتمال وقوع آن در مساجد دیگر وجود دارد را در جلسات عنوان نمایند تا با همفکری  اعضای شورا و کمک مرکز رسیدگی به امور مساجد به دفع مشکلات احتمالی پرداخته شود.

جلسه شورای محله یک منطقه9 جلسه شورای محله یک منطقه9 جلسه شورای محله یک منطقه9 جلسه شورای محله یک منطقه9 جلسه شورای محله یک منطقه9

ناحیه شهید مصطفی خمینی(ره)
(چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳) ۱۶:۱۶
https://news.masjed.ir/u/m14
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید