یکشنبه / ۷ دی ۱۳۹۳ / ۲۲:۰۰
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۱۶۶۳۹
گزارشگر : عطا اسماعیلی

بیانیه مرکز رسیدگی به امور مساجد درباره سالروز 9 دی/ جلوه‌گاه رویش حیرت‌انگیز اراده و ایمان ملت

متن کامل بیانه مرکز رسیدگی به امور مساجد در خصوص حماسه بزرگ نهم دی ماه، منتشر شد.

(یکشنبه ۷ دی ۱۳۹۳) ۲۲:۰۰

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی محراب، مرکز رسیدگی به امور مساجد به مناسبت حماسه بزرگ 9 دی، بیانیه ای را صادر کرده است که متن کامل آن به اطلاع می رسد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

     نهم دیماه هر سال، یادآور خروش عاشورایی مردم بصیر ایران اسلامی، در مقابله با فتنهی همه جانبهی استکبار جهانی است.

     نهم دیماه، سالروز تجلی دوبارهی پیوند الهی امام و امت و میثاق همیشگی مردم انقلابی ایران با ولایت فقیه، بهعنوان ترجمان عینی ولایت معصومان علیهم السلام در عصر غیبت است.

     نهم دیماه، سالروز حضور شگفتانگیز مردم ایران در حمایت از آرمان‌های اسلامی، عاشورایی و انقلابی است. حضوری که فراتر از احزاب و تفکرات جناحی و قبیلگی، وفاداری امت را به امام امت اسلامی نشان داد و مبدل به رفراندوم ملت مسلمان ایران در محکومیت فنتهگران سال 88 شد.

     نهم دیماه، سالروز پیروزی امت در بزرگترین آوردگاه جنگ نرم سیاسی دشمنان و در جنگ احزاب برآمده از عمق کینه و دشمنی آنان است. پیروزی که بیش از هر چیز مرهون عنایات همیشگی و مستدام حضرت ابا عبدالله الحسینعلیه السلام و ادعیه‌ی حیات بخش حضرت ولی عصر ارواحنا فداه است.

     نهمدیماه، احیاکنندهی نقش بیبدیل اسلام ناب محمدی و آرمانهای عاشورایی، در ایجاد و حفظ هویت دینی و اسلامی انقلاب است که به لطف الهی در طول 36 سال گذشته، سفینهی نظام مقدس را از طوفانهای فتنه و موجهای حادثه به ساحل مقصود رسانده است.

     نهمدی ماه سال 88، سالروز بههم پیوستن رودهای خروشان امت حزب الله از سرچشمهی زلال مساجد و حسینیهها و هیئتهای مذهبی، به پرچمداری روحانیت انقلابی و اصیل و پیشتازی نیروهای پا در رکاب انقلاب اسلامی است.

     نهم دیماه، جلوهگاه رویش حیرتانگیز اراده و ایمان ملت و نقش آفرینی زیبای نسل های اول، دوم، سوم و چهارم انقلاب در حمایت از نظامی محسوب میگردد که قبلهی آمال مستضعفان و محرومان جهان است.

     بیهوده نیست که دشمن، با غوغاسالاری امپراطوری رسانهای خود و با طرح مسائل فرعی و حاشیهای با میدانداری خواص بیبصیرت و اصحاب فتنه میکوشد این یوم الله را بهعنوان باطل السحر فتنهی فتنه گران،کمرنگ جلوه دهد و گناه نابخشودنی سران فتنه را با انواع دسیسهها و فضاسازیهای تبلیغاتی، کوچک و قابل اغماض نشان دهد.

     از این رو، شایسته است مردم خداجو، در حمایت از مطالبهی جدی رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی، امام خامنهای(دامت برکاته)، مبنی بر گرامیداشت این روز بزرگ، اهتمام داشته و عزم جزم خود را برای جاودانه کردن این "یومالله" فراموش ناشدنی، دوچندان کنند.

     از همهی فرهیختگان، صاحبنظران، هنرمندان، جناحها و سلایق انتظار میرود، فارغ از صفبندیهای سیاسی به این حادثهی بزرگ و الهی بپردازند و با تأمل در درسها و عبرتهای فتنهی سال 88 و واقعهی عظیم نهم دی ماه، خود را برای مقابله بصیرانه و مومنانه با فتنههای بزرگتر و پیچیدهتر آماده نمایند.

     ائمه جماعات معزز استان تهران، همنوا با صدای فتنهسوز ملت مسلمان ایران، ضمن حضور و برنامهریزی فعال و موثر در بزرگداشت این روز بزرگ، با همراهی نمازگزاران در مساجد استان، وظیفهی انقلابی و ملی خود را به حول و قوهی الهی ادا خواهند کرد و به یاری خدا در آستانهی شهادت امام حسن عسگری علیه السلام و آغاز ولایت حضرت ولی عصر ارواحنا فداه میثاق همیشگی خود را با آرمانهای امام راحل عظیم الشأن(ره) و شهیدان سرافراز تجدید کرده و بیعت مجدد خود را با مقتدای بزرگ امت اسلام، رهبر حکیم انقلاب اسلامی، اعلام خواهند کرد.

 

 والسلام علیکم و رحمه الله

 مرکز رسیدگی به امور مساجد

(یکشنبه ۷ دی ۱۳۹۳) ۲۲:۰۰
https://news.masjed.ir/u/qi7
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید