دوشنبه / ۱۹ آبان ۱۳۹۳ / ۱۵:۴۸
سرویس : بین الملل
کد خبر : ۱۵۶۶۹
گزارشگر : سیف اله رضازاده

مسجد اعظم در منطقه 7 افتتاح می شود

شهردار منطقه 7 از افتتاح مسجد اعظم تا پایان آبان ماه سال جاری خبر داد و گفت: مسجد اعظم با طراحی ومعماری جدید بازسازی شده است.

(دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۳) ۱۵:۴۸

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی محراب به نقل از خبرگزاری مهر، دکتر رضا نگهبان با اعلام این مطلب افزود: با توجه به برنامه شهرداری تهران برای نوسازی مساجد قدیمی پایتخت، این مسجد تخریب شد و عملیات بازسازی آن به اتمام رسید.

وی با  بیان اینکه مسجد اعظم جزو پروژه های 72 گانه شهر تهران است، تصریح کرد: پیشینه ساخت مسجد اعظم به 50 سال پیش باز می گردد و کاربری آن در گذشته در دو طبقه برای انجام فعالیت های مذهبی، فرهنگی و درمانی بوده است.

شهردار منطقه 7 اظهار داشت: مساحت این مسجد دو هزار متر و دارای 6 طبقه است که در طبقات بالاتر صحن زنانه و مردانه، رواق های مسجد، سرویس بهداشتی به همراه دو دستگاه آسانسور است.

وی افزود: نقش مسجد در بدو انقلاب وپس از آن برای مردم و مسئولین  به عنوان یه مرکز تبلیغات اجتماعی  و محلی برای تصمیم گیری های مهم قبل از انقلاب حائز اهمیت بود که پیروزی انقلاب را می توان در مساجد ریشه یابی کرد.

نگهبان یادآور شد: باید به ساخت و اداره مسجد اهمیت دهیم  و باساخت مساجد با امکانات بروز و مورد علاقه جوانان زمینه را برای حضور گسترده مردم در مساجد فراهم کنیم.

خبرگزاری مهر
(دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۳) ۱۵:۴۸
https://news.masjed.ir/u/ppm
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید