شنبه / ۱۰ آبان ۱۳۹۳ / ۱۴:۲۸
سرویس : دین و اندیشه
کد خبر : ۱۵۵۶۵
گزارشگر : سامان صاحب جلال

ناحیه شهید دستغیب/شورای فرهنگی عامل هماهنگی مسجد و بسیج

دومین جلسه سپاه شهرستان اسلامشهر و نمایندگان امور مساجد ناحیه شهید دستغیب برگزار شد.

(شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳) ۱۴:۲۸

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی محراب، صبح امروز شنبه دهم آبان ماه، دومین جلسه سپاه شهرستان اسلامشهر و با حضور فرماندهی و اعضاء سپاه، نماینده ولی فقیه و نمایندگان امور مساجد شهرستان اسلامشهر ناحیه شهید دستغیب با موضوع فعال سازی شورای فرهنگی مساجد برگزار شد.

 بر پایه این گزارش،در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین صادقی، سرپرست ناحیه شهید دستغیب شهرستان اسلامشهر گفت: حلقه مفقوده مسجد و بسیج شورای فرهنگی مسجد است و از آنجا که تعداد کمی از مساجد شورای فرهنگی فعال دارند بنابراین نمی توان از تمام ظرفیت های موجود در مسجد و بسیج بهره برد .

 

در این جلسه مقرر گردید مساجدی که دارای اختلاف هستند در الویت تشکیل شورای فرهنگی قرار گیرند و با محوریت امور مساجد و سپاه به صورت دوره ای سرکشی صورت پذیرد.

همچنین از دیگر موارد مطروحه و در راس امور قرار دادن امام جماعت مسجد و استفاده از نیروهای ارزشی امور مساجد و سپاه در تشکیل شورای فرهنگی بود.

حجت الاسلام و المسلمین حیدر نیکنام، نماینده ولی فقیه شهرستان اسلامشهر نسبت به فعال سازی  شورای فرهنگی تعداد مشخصی از مساجد تا تاریخ معینی اشاره کرد و ارائه گزارش کار فرهنگی از طرف اعضاء شورای فرهنگی مساجد  را راهکار مناسبی جهت ضمانت اجرائی آن دانست.

(شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳) ۱۴:۲۸
https://news.masjed.ir/u/vxr
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید