سه شنبه / ۲۲ مهر ۱۳۹۳ / ۱۶:۲۲
سرویس : دین و اندیشه
کد خبر : ۱۵۲۷۰
گزارشگر : سامان صاحب جلال

شورای فرهنگی مسجد جامع امام صادق(ع) برگزار شد

جلسه شورای فرهنگی مسجد جامع امام صادق(ع) با حضور معاون فرهنگی- اجتماعی امور مساجد و معاونت فرهنگی سپاه محمد رسول الله(ص) برگزار شد.

(سه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۳) ۱۶:۲۲

به گزارش محراب(پایگاه اطلاع رسانی مرکز رسیدگی مرکز رسیدگی به امور مساجد) جلسه شورای فرهنگی مسجد جامع امام صادق(ع) با حضور حجت الاسلام والمسلمین سعید کرمی، معاون فرهنگی- اجتماعی امور مساجد و نوبخت، معاونت فرهنگی سپاه محمد رسول الله(ص) در منطقه اوشان برگزار شد.

بر اساس این گزارش، این جلسات هفتگی به ابتکار معاونت فرهنگی اجتماعی مرکز و با هدف ترغیب ائمه جماعات به تشکیل شورای فرهنگی مساجد برگزار می شود. در این جلسه امام جماعت مسجد، فرمانده پایگاه، هیئت امناء و سایر اعضای شورای فرهنگی به بیان نظرات و مشکلات پرداختند و در خصوص مهمترین مسائل و برنامه های مسجد بحث کردند.

این گزارش می افزاید: در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین کرمی معاون فرهنگی- اجتماعی امور مساجد، از فعالیت های مستمر و گسترده شورای فرهنگی مسجد  و خدمات حجت الاسلام و المسلمین چیذری، امام جماعت مسجد تقدیر کرد و به بیان اولویت های فعالیت های فرهنگی در فضای مساجد پرداخت.

وی ضمن تبیین اهداف ریاست مرکز از نامگذاری سال جاری با عنوان کودک و نوجوان، نکاتی کاربردی در این حوزه برای اجرایی شدن در فضای مسجد مطرح نمود.

مسجد جامع امام صادق(ع) در منطقه اوشان از مساجد موفق و فعال شمیران است و امام جماعت این مسجد در زمره ائمه جماعات برتر سال 93 مورد تقدیر قرار گرفت.

(سه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۳) ۱۶:۲۲
https://news.masjed.ir/u/qha
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید