دوشنبه / ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ / ۱۹:۲۸
سرویس : بین الملل
کد خبر : ۱۴۷۴۷
گزارشگر : سعیده محبی

برگزاری شانزدهمین دوره مدیریت مسجد در مدرسه عالی دارالشفای قم

شانزدهمین دوره مدیریت مسجد با هدف آشنایی طلاب با کارکردهای سیاسی، نظامی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مسجد از فردا در مدرسه عالی دارالشفای قم آغاز به کار می‌کند.

(دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۳) ۱۹:۲۸

به گزارش پرتال مرکز رسیدگی به امور مساجد، شانزدهمین دوره مدیریت مسجد در سطح کارشناسی و شناخت بهتر مساجد برای طلاب حوزه علمیه از سوی مؤسسه مسجد برگزار می‌شود.

  شانزدهمین دوره مدیریت مسجد همراه با تقدیر از برگزیدگان دوره قبل فردا سه‌شنبه یکم مهرماه 1393 از ساعت 11 تا 12 در مدرسه عالی دارالشفاء برگزار می‌شود.

 دوره‌های مدیریت مسجد، طلاب را با کارکردهای سیاسی، نظامی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مسجد آشنا می‌کند و سبب می‌شود افراد در زمینه مدیریت مساجد به روز شوند. تاکنون 15 مرحله از دوره‌های مدیریت مساجد برگزار شده که در هر دوره 60 طلبه مورد پذیرش و تربیت قرار گرفته‌اند که در دوره شانزدهم نیز 60 طلبه دارای شرایط پذیرفته شده‌اند.

  افرادی که در این دوره حاضر می‌شوند باید پایه 7 حوزه را به اتمام رسانده و یک سفر تبلیغی مردمی نیز داشته باشند و همچنین بتوانند در گزینش و مصاحبه، نمره قبولی را کسب کنند.

  دوره مدیریت مسجد به صورت یکساله و در 100 جلسه درسی در قم برگزار می‌شود و دوره‌های مدیریت مسجد در شهرستان‌ها نیز به صورت کوتاه‌مدت و مقدماتی در 40 جلسه فشرده انجام می‌شود.

شبستان
(دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۳) ۱۹:۲۸
https://news.masjed.ir/u/uu0
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید