شنبه / ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ / ۲۱:۲۹
سرویس : بین الملل
کد خبر : ۱۴۶۳۶
گزارشگر : سعیده محبی

پیگیری اجرای طرح پیوند مسجد و مدرسه در مدارس قزوین

استاندار قزوین گفت: طرح پیوند مسجد و مدرسه جزئی از آموزه های دینی ما است و اجرای آن در مدارس قزوین باید در دستور کار قرار گیرد.

(شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۳) ۲۱:۲۹

به گزارش پرتال مرکز رسیدگی به امور مساجد، مرتضی روزبه بعدازظهر امروز در حاشیه نشست با فرهنگیان اظهار کرد: از جمله برنامه هایی که آموزش و پرورش می تواند به آن رجوع واجرا کند، برنامه پیوند مسجد و مدرسه است که این یکی دیگر از آموزه های دینی ماست و بحث پیوند مسجد و مدرسه باید با جدیت پیگیری شود.
وی عنوان کرد: ایجاد کرسی های آزاد اندیشی در مدارس باید در دستور کار قرار گیرد و بگذارید دانش آموزان موضوعات و مباحث خود را مطرح کنند و این فرصت را در اختیار دانش آموزان قرار دهید.
استاندار قزوین افزود: کرسی های آزاد اندیشی با برنامه ریزی دقیق صورت گیرد و باید در تربیت سیاسی و انسانی دانش آموزان قد م های جدی برداریم تا بتوانند در عرصه های سیاسی واجتماعی حضوری چشمگیر داشته باشند.
روزبه تصریح کرد: تربیت سیاسی به معنای هرزگی سیاسی وهرج و مرج سیاسی نیست، امروز باید روشنگری کرده و از مصادیق رفتار های سیاسی خوب استقبال کنیم.
استاندار قزوین بر نقش روستائیان در عرصه های علمی وفرهنگی تأکید کرد و با بیان اینکه ظرفیت هایی در روستا ها نهفته است که باید قدر آن ها را بدانیم، گفت: توجه ویژه به روستاها یکی از مسائل مهم است و مدیریت ما در سال های گذشته سبب شده است روستاهای ما این وضعیت را داشته باشند.

تسنیم
(شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۳) ۲۱:۲۹
https://news.masjed.ir/u/1crO
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید