یکشنبه / ۲۰ اسفند ۱۳۹۱ / ۲۱:۵۳
سرویس : بین الملل
کد خبر : ۱۴۶۱
گزارشگر : مازیار فتحعلی خانی

مسجد شهدای گمنام دیر افتتاح شد

(یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۱) ۲۱:۵۳

فرماندار شهرستان دیر عصر سه‌شنبه در این آیین با تقدیر از دست اندرکاران بنای این مسجد گفت: احداث این مکان مقدس در جوار قبور مطهر شهدای گمنام بر قداست آن می‌افزاید و موجب گسترش برنامه دینی و فرهنگی در راستای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت می شود.

 

علی بحرانی افزود: به یمن وجود شهدای گمنام در شهرستان، خیر و برکت نصیب مردم شده و برپایی مسجد در این مکان نمونه‌ای از خیر و برکت و رحمت خداوندی است که امیدواریم هر روز برکاتش را نصیب مردم ما کند.

 

فرمانده سازمان بسیج سازندگی استان نیز از مشارکت همه ادارات و نهادها در احداث و آماده سازی این مسجد تقدیر کرد و گفت: این مسجد توسط بسیج سازندگی استان با زیربنای۳۰۰ مترمربع و اعتباری معادل۴۰۰ میلیون ریال و حمایت و اعتبار قرارگاه خاتم الانبیا آماده شده است .

 

ناصر دولاح خواستار برنامه ریزی مناسب به منظور اجرای برنامه های مذهبی و معنوی در آن مکان مقدس شد.

 

جانشین سپاه امام صادق(ع)استان بوشهر نیز گفت: باعث خرسندی است با نام شهدای گمنام مکانی مقدس در جوار قبور این عزیزان احداث شده که در راستای خدمت رسانی و گسترش فرهنگ علوی و معنوی و ایثار و شهادت است که مطمئنیم نتایج بسیار خوبی به همراه خواهد داشت.

 

عبدالرضا مطاف افزود: امیدواریم فرمانداری و ادارات شهرستان در زمینه تأمین سیستم خنک کننده مسجد مشارکت و همکاری کنند.

 

در این مراسم فرمانده سپاه شهرستان و امام جمعه موقت دیر و تعدادی از خانواده های معظم ایثارگران ومسئولان نیز حضور داشتند که از بانیان و دست اندرکاران طرح مذکور تقدیر کردند.

(یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۱) ۲۱:۵۳
https://news.masjed.ir/u/1cJG
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید