دوشنبه / ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ / ۲۲:۰۸
سرویس : بین الملل
کد خبر : ۱۴۴۵۰
گزارشگر : سعیده محبی

یادواره 72 شهید مسجد رضویه بندرانزلی برگزار می‌شود

مسئول کانون شهدای رضویه مسجد رضویه بندر انزلی از برگزاری یادواره 72 شهید مسجد رضویه در مسجد سید الشهدا نویر انزلی خبر داد.

(دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۳) ۲۲:۰۸

به گزارش پرتال مرکز رسیدگی به امور مساجد،سیروس مرادی، مسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای رضویه مسجد رضویه بندرانزلی گفت: شهدای ما با تقدیم جان خود به دنبال این بودند که عفت، غیرت و حیا در جامعه از ثبات برخوردار باشد و وظیفه همه ما و بخصوص نسل جوان این است که همواره پاسدار خون مطهر شهدا باشیم و لحظه‎ای از آرمان‌های انقلابی و رفیع شهدا کوتاه نیاییم.

 

وی با تاکید بر اینکه همواره باید التزام عملی به وصایای شهدا داشته باشیم افزود: عزت و اقتدار نظام امروز نیز به برکت خون پاک این شهداست و باید تلاش کنیم تا بصیرت و غیرت شهدا را در جامعه زنده نگه داریم.

 

مردای از برگزاری یادواره 72 شهید مسجد رضویه خبر داد و گفت: این یادواره شامل شهدای سه منطقه کلویر، نویر و قارویه است که هر سال به صورت چرخشی در مسجد یکی از این محلات برگزار می‌شود.

 

وی ادامه داد: یادواره شهدای رضویه امسال، پنج شنبه(27 شهریور) با سخنرانی حجت الاسلام صفدری، استاد حوزه و دانشگاه و مداحی عارفی در مسجد سید الشهدا نویر برگزار می‌شود.

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای رضویه با بیان اینکه تبلیغات محیطی این یادواره در سطح شهر انجام شده است، اذعان کرد: پخش کلیپ و نماهنگ و برپایی نمایشگاه کتب مذهبی از برنامه‌های جنبی این یادواره است.

شبستان
(دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۳) ۲۲:۰۸
https://news.masjed.ir/u/ra2
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید