شنبه / ۱ شهریور ۱۳۹۳ / ۲۱:۴۹
سرویس : بین الملل
کد خبر : ۱۳۶۹۵
گزارشگر : سعیده محبی

معرفی نفرات برتر جشنواره کشوری روح خدا در کانون مساجد یزد

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد، از معرفی نفرات برتر دومین جشنواره کشوری روح خدا خبر داد.

(شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۳) ۲۱:۴۹

به گزارش پرتال مرکز رسیدگی به امور مساجد، محسن رستگاری مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد با اشاره به پایان دومین جشنواره کشوری روح خدا در استان یزد گفت: نفرات برتر هشت بخش از 11 بخش دومین جشنواره کشوری روح خدا معرفی شدند.


وی با اشاره به ارسال یک هزار و 720 اثر به دومین جشنواره کشوری رو خدا افزود: در دومین دوره این جشنواره شاهد افزایش 2 و نیم برابری تعداد آثار ارسالی بوده ایم.


رستگاری با بیان اینکه آثار ارسالی در بخش های مختلف از سطح کیفی بالای برخودار بود اظهار داشت: پس از بررسی آثار ارسالی در بخش های مختلف توسط هیئت داوران نفرات برتر این جشنواره معرفی شدند.


وی گفت: از بین 32 اثر ارسالی به بخش مقاله نویسی دومین جشنواره کشوری روح خدا، موسی الرضا حیدری از خراسان رضوی، حسین مظاهری از چهار محال و بختیاری و فتانه خداد از فارس مقام های اول تا سوم را کسی کرده اند.


رستگاری با اشاره به شرکت 11 اثر در بخش وصیت نامه این جشنواره تصریح کرد: احمد غدار زاده از سیستان و بلوچستان مقام اول و سعیده اکبریان از اصفهان و سکینه نامور مزرعه نو از زنجان مقام های دوم و سوم را کسب کرده اند.


وی افزود: در بخش شعر و سرود دومین جشنواره کشوری روح خدا، علی فردوسی از اصفهان مقام اول، فریبا قیومی زاده از ابرکوه یزد و آرش پورعلیزاده از گیلان مقام سوم را کسب کرده اند.
 

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد با بیان اینکه هیئت داوران بخش نشریات تجربی و ویژه نامه های مسجدی هیچ اثری را شایسته کسب مقام اول نداسته است گفت: در این بخش محمد حسین صادقیان از فارس و احمد اکرمی از یزد مقام های دوم و سوم را کسب کرده اند.


وی با اشاره به شرکت 38 اثر در بخش وبلاگ نویسی دومین جشنواره کشوری روح خدا اظهار داشت: در این بخش مصطفی حسرتی از گیلان، رضا علی اکبری از قزوین و مهدی شعبان از لرستان به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.


رستگاری اضافه کرد: در بخش خاطره نویسی نیز از بین 13 اثر ارسالی سمیه جنایی، الهام جنایی و زهرا جنایی از استان یزد مقام های اول تا سوم را کسب کرده اند.


وی گفت: در بخش نامه ای به روح خدا، فاطمه آقا سید محمد قاری از کرمانشاه، مرضیه احدی از زنجان و سیده فاطمه موسوی از لرستان از بین 19 اثر ارسالی به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.


مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد افزود: هیئت داوران در بخش نقاشی 10 تا 20 سال مهدیه صبوحی را به عنوان نفر اول معرفی و هیچ اثری را شایسته دریافت مقام دوم و سوم ندانست.


وی گفت: در بخش خوشنویسی بالای 15 سال، روح الله محرری از فارس، امید اکبرزاده از مازندران و محمد صادق رهبران از قم مقام های اول تا سوم جشنواره را کسب کرده اند.


رستگاری تصریح کرد: در بخش عکاسی از 8 اثر ارسالی اسعد قربان از کردستان، مصطفی سلمانی از یزد و سید صادق حسینی از فارس به عنوان نفرات برتر جشنواره معرفی شدند.


وی با اشاره به برگزاری بخش دومین جشنواره کشوری رو ح خدا اظهار داشت: این بخش با محوریت نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی برگزار شد.


وی افزود: از بین شرکت کنندگان این بخش حسین احمد زاده پوریان از هرمزگان و احمد کرمی از یزد مقام های اول و دوم را کسب کردند و هیچ اثری شایسته کسب مقام سوم تشخیص داده نشد.


مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد گفت: اسامی نفرات برتر بخش های کتابخوانی از کتاب شرح دعای سحر امام خمینی(ره)، جملات پیامکی و نقاشی زیر 10 سال نیز تا پایان هفته جاری اعلام می شود.

شبستان
(شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۳) ۲۱:۴۹
https://news.masjed.ir/u/vvc
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید