جمعه / ۲۴ اَمرداد ۱۳۹۳ / ۰۹:۰۰
سرویس : دین و اندیشه
کد خبر : ۱۳۴۰۶
گزارشگر : سامان صاحب جلال

ناحیه شهید اشرفی اصفهانی/ جلسه سرپرست ناحیه با امناء مسجد خاوه

سرپرست ناحیه شهید اشرفی اصفهانی(ره) در رابطه با عقب نشینی مسجد حضرت سیدالشهداء خاوه با امناء مسجد در دفتر ناحیه تشکیل جلسه داد.

(جمعه ۲۴ اَمرداد ۱۳۹۳) ۰۹:۰۰

به گزارش محراب ( پایگاه اطلاع رسانی مرکز رسیدگی به امور مساجد)، جلسه ای با حضور حجت الاسلام والمسلمین حیدری سرپرست ناحیه شهیداشرفی اصفهانی و اعضای امنای مسجد سیدالشهدای روستای خاوه به منظور راه حل عقب نشینی ساختمان مسجد مذکور در دفتر ناحیه تشکیل شد.

براساس این گزارش، با توجه به ابلاغیه شهرداری شهر فردوسیه به اعضای امنای مسجد در رابطه با عقب نشینی ساختمان مسجد، به علت گسترش خیابان اصلی و واقع شدن مسجد در کنار خیابان اصلی ، اعضای امناء به دفتر ناحیه شهید اشرفی مراجعه کردند.

این گزارش می افزاید: پس از بحث و گفتگو بر سر این مسئله، سرپرست ناحیه با اسدی، شهردار شهر فردوسیه به صورت تلفنی صحبت و جدیدترین استفتاء از طرف مقام معظم رهبری مدظله العلی در این رابطه را به ایشان ابلاغ کرد که عین فرمایش مقام معظم رهبری به این شرح می باشد:

حق عقب نشینی مسجد برای تعریض معبر ولو با گرفتن عوض ندارند، درصورت نیاز به تعریض معبر از ملک مقابل مسجد به مقدار نیاز بخرند و مشکل معبر را از این راه رفع کنند، در خاتمه مقرر گردید شهرداری فردوسیه نقشه تعرض خیابان اصلی را بدون عقب نشینی ساختمان مسجد تغییر نماید.

دیدار با نمایندگان فرماندهی انتظامی شهرستان شهریار

حجت الاسلام والمسلمین حیدری، سرپرست ناحیه شهید اشرفی اصفهانی با نمایندگان فرماندهی انتظامی شهرستان شهریار درخصوص سرکشی به مساجد و بررسی مشکلات امنیتی مناطق شهرستان در دفتر ناحیه دیدار و گفتگو کردند

براساس این گزارش مقررگردید سرپرست ناحیه به اتفاق مطیعی، فرمانده انتظامی شهرستان شهریار، هفته ای دو روز از مساجد شهرستان بازدید و ضمن سرکشی پس از اقامه نماز در مسجد بین نمازگزاران سخنرانی و از طریق پرسش و پاسخ نسبت به شناسائی و راه حل مشکلات امنیتی اقدام نمایند.

(جمعه ۲۴ اَمرداد ۱۳۹۳) ۰۹:۰۰
https://news.masjed.ir/u/r7l
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید