دوشنبه / ۲۳ تیر ۱۳۹۳ / ۱۸:۱۴
سرویس : بین الملل
کد خبر : ۱۲۸۸۸
گزارشگر : سعیده محبی

مسجد جامع شهر ایوان با کمک های مردمی ساخته می‌شود

با کمک‌های مردمی و برگزاری جشن گلریزان با حضور ریش سفیدان و بزرگان، مسجد جامع شهر ایوان در سه طبقه به زودی ساخته می‌شود.

(دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۳) ۱۸:۱۴

به گزارش پرتال مرکز رسیدگی به امور مساجد، حجت الاسلام رضا سعادت فر ظهر امروز در مراسم گلریزان ویژه ساخت مسجد جامع شهر ایوان، اظهار کرد: سرمایه را باید در کاری گذاشت که مادام العمر و برای نسل بعد سود داشته باشد.

وی افزود: زرنگ ترین انسان ها در این کارها سرمایه گذاری می کنند و در دار دنیا هم زرنگ ترین انسان ها عمر خود را در مسیری می گذارند که خیراتش تا قیامت در نامه اعمال انسان ثبت شود.

امام جمعه ایوان تصریح کرد: بزرگان شهرستان ایوان همه می دانید شهر ایوان از داشتن یک فضای مذهبی در خور شان یک جامعه شیعی محروم است و تهیه زمین و ساخت یک مصلی امکان پذیر نیست و دوستان پیشنهاد دادند از همین فضای فعلی مسجد جامع استفاده شود و حیاط و فضای خالی به خود مسجد الحاق شود و در سه طبقه ساخته شود.

وی گفت: برای انجام این کار خیر همه باید مشارکت کنند و از شما بزرگان ایوان دو انتظار می رود هم خود مشارکت داشته باشید و هم دیگران را تشویق به سهیم شدن در این کار خیر کنید انشالله خداوند در این روز با برکت توفیق دهد همه در این کار خیر شریک شویم.

فرماندار ایوان نیز در این مراسم اظهار کرد: بزرگان شهرستان مستحضر هستید امروز میلاد کریم اهلبیت (ع) امام حسن مجتبی است و همه می دانید آنچه در احادیث روایت شده است این امام بزرگوار دوبار تمام اموال خود را به فقرا بخشیدند.

معروف بسطامی افزود: از اینکه امروز این عزیزیان وقت گرانبهایشان را در اختیار ما گذاشتند این است که کار خیری دیگری به نام خود ثبت کنید که انشالله توشه ای برای آخرت ذخیره کنیم، شهر ایوان از لحاظ عمرانی و مذهبی آنچنان که باید مورد توجه قرار نگرفته است بنده به عنوان فرماندار وظیفه دارم به مردم شهرستان خدمت رسانی کنم.

وی گفت: به منظور زیبا سازی و عمران و آبادانی این شهر به یاری بزرگان و ریش سفیدان شهرستان نیازمندیم تا بتوانیم یک شهر در خور منزلت این مردم داشته باشیم ،آنچه که ما از شما عزیزان انتظار داریم این است ما را همراهی و هم فکری نمایید نظر و پیشنهاد خود را ارائه کنید تا بتوانیم برنامه هایمان را پیش ببریم.

فرماندار ایوان تصریح کرد: مسجد جامع شهرستان امروز به تک تک شما عزیزان نیازمند است و حضور شما برای همه ما ارزنده است و به طور قطع همانطور که در سنوات گذشته کارهای خیری در شهرستان انجام داده اید امروز هم به یاری ما خواهید آمد و در این کار خیر شریک خواهید شد.

تسنیم
(دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۳) ۱۸:۱۴
https://news.masjed.ir/u/pqj
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید