یکشنبه / ۱۵ تیر ۱۳۹۳ / ۲۲:۳۴
سرویس : بین الملل
کد خبر : ۱۲۷۲۰
گزارشگر : سعیده محبی

برپایی 160 نشست رمضانه تفسیر و قرائت قرآن در مساجد تفت

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تفت با بیان اینکه ۱۶۰ نشست رمضانه تفسیر و قرائت قرآن در تفت برگزار می‌شود، گفت: در ماه مبارک رمضان ۴هزار نفر از شهروندان تفتی در این مجالس شرکت می‌کنند.

(یکشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۳) ۲۲:۳۴

به گزارش پرتال مرکز رسیدگی به امور مساجد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی متوسل اظهار کرد: ماه رمضان، ماه نزول قرآن و بنا به روایات، خواندن یک آیه از قرآن ثواب خواندن تمام آن را دارد.

وی با بیان اینکه قرائت قرآن با تدبر و تعقل در آیات آن سبب هدایت بشر است، گفت: به لطف خدا حضور جوانان در این مجالس و محافل نورانی قرآن کریم مایه دلگرمی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تفت افزود: جلسات ختم و تفسیر قرآن کریم در 130 مسجد و بیش از 30 منزل در سطح شهرستان با حضور روحانیون و مربیان مجرب برگزار و مردم از برکات آن برخوردار می‌شوند.

متوسل با اشاره به فضیلت‌های این ماه مبارک و قرائت قرآن خاطرنشان کرد: تلاوت آیات نورانی خدا بهترین خیر و برکتی است که اگر جامعه ما به آن پایبند باشد از تمام بلیات، آسیب‌ها و خطرات در امان می‌ماند.

وی افزود: روحانیون و مربیان مجرب زن و مرد در کنار تفسیر قرآن کریم به بیان احکام و تعالیم دینی نیز پرداخته تا علاوه بر استفاده معنوی همگانی جوانان و نوجوانان نیز با برنامه‌ها و اهداف قرآن و اسلام آشنا شوند.

تسنیم
(یکشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۳) ۲۲:۳۴
https://news.masjed.ir/u/x5i
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید