دوشنبه / ۹ تیر ۱۳۹۳ / ۲۳:۴۹
سرویس : بین الملل
کد خبر : ۱۲۶۱۶
گزارشگر : سعیده محبی

حضور 30 مبلغ در مساجد کوهبنان ویژه ماه رمضان

مسئول تبلیغات اسلامی شهرستان کوهبنان گفت: در ماه مبارک رمضان بیش از 30 مبلغ در مساجد شهرستان کوهبنان به تبیین مسائل اخلاقی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی می پردازند.

(دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۳) ۲۳:۴۹

به گزارش پرتال مرکز رسیدگی به امور مساجد، حجت الاسلام احمدرضا قربانی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در هشت مسجد شهر کوهبنان امام جماعت دائم حضور دارند که نماز جماعت را در سه وقت اقامه می کنند و در ماه مبارک رمضان بیش از 30 مبلغ در مساجد شهرستان برای اقامه نماز جماعت، بیان احکام و مسائل دینی در بین مردم حضور دارند .
وی گفت: روحانیت و مبلغان بیان مسائل امر به معروف و نهی از منکر، فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم افزایش جمعیت، موضوع عفاف و حجاب، اقتصاد مقاومتی و ارزش فرهنگ کار و تلاش، ترویج سبک زندگی اسلامی و ... را باید در اولویت کار خویش قرار دهند.
مسئول تبلیغات اسلامی شهرستان کوهبنان متذکر شد: مبلغان باید نسبت به تبیین جایگاه ولایت فقیه، نقش ولایت فقیه در مدیریت و مهار بحران ها، اهمیت رهبری و حکومت دینی ، تحلیل علمی مسائل خرافی و عرفان های نوظهور دروغین ، تبیین موضع و عقاید سلفی گری و تکفیری ها توجه بیشتری داشته باشند .
قربانی عنوان کرد: ضرورت فعالیت برای تبلیغ اسلام و فرهنگ سازی برای جلب جوانان با استعداد به حوزه های علمیه، اهمیت تحکیم و تشکیل خانواده، بیان اندیشه های امام و مقام معظم رهبری در حوزه سیاست خارجی مبنی بر حمایت از مظلومان و تاثیر آن در بیداری اسلامی از جمله مسائل مهم و با اهمیتی است که می توان در منابر بیشتر بر آنها تاکید ورزید.

فارس
(دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۳) ۲۳:۴۹
https://news.masjed.ir/u/1cr1
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید