سه شنبه / ۱۸ مهر ۱۳۹۱ / ۱۲:۲۶
سرویس : بین الملل
کد خبر : ۱۲۵۰
گزارشگر : مازیار فتحعلی خانی

توسط ستاد اقامه نماز قم/ طرح همیار روحانی در مساجد اجرا می شود

(سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۱) ۱۲:۲۶
رئیس ستاد اقامه نماز استان قم در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برنامه های ستاد اقامه نماز قم بیان کرد: طرح همیار روحانی با هدف استفاده از ظرفیت و پتانسیل جوانان در گسترش فرهنگ نماز و نمازخوانی در مساجد قم اجرا می شود.
حجت الاسلام احمد احسانی ادامه داد: در این طرح جوانان که در مسجد حضور دارند ضمن ارتباط با ستاد اقامه نماز استان و روحانی مسجد، سوالات و شبهاتی که در زمینه نماز وجود دارد را جمع آوری کرده و پس از دریافت پاسخ از ستاد و یا روحانی مسجد، آن را در اختیار مخاطبان قرار می دهند.
وی همچنین با اشاره به طرح اندیشکده فرهنگ یاوران نماز بیان داشت: جوانان و افرادی که در دوره های مختلف آشنایی با نماز که توسط ستاد اقامه نماز برگزار شده است شرکت داشته اند می توانند عضو این اندیشکده شوند.
رئیس ستاد اقامه نماز استان قم افزود: همیار روحانی نیز از افرادی انتخاب می شوند که در اندیشکده فرهنگی یاوران نماز عضویت دارند.وی ادامه داد: اندیشکده فرهنگی یاوران نماز به عنوان یک اتاق فکر با ستاد اقامه نماز و مسجد محله مرتبط هستند و در زمینه اجرای طرح چهار میم که به منظور پیوند منزل، مسجد، محله و مدرسه اجرا می شود مشارکت خواهند داشت.
(سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۱) ۱۲:۲۶
https://news.masjed.ir/u/ute
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید