چهارشنبه / ۴ تیر ۱۳۹۳ / ۲۳:۰۶
سرویس : بین الملل
کد خبر : ۱۲۴۹۴
گزارشگر : سعیده محبی

اعزام ۸۰۰ مبلغ همزمان با ماه رمضان به مساجد گلستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه ماه رمضان امسال هیچ مکانی بدون مبلغ نخواهد بود، گفت: ۸۰۰ مبلغ دینی به مساجد و اماکن مذهبی استان جهت اجرای برنامه های ماه رمضان اعزام می شوند.

(چهارشنبه ۴ تیر ۱۳۹۳) ۲۳:۰۶

به گزارش پرتال مرکز رسیدگی به امور مساجد،حجت الاسلام والمسلمین نورالله ولی نژاد، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان، در جمع خبرنگاران استان گفت: اعزام مبلغین در ماه مبارک رمضان سال جاری در سطح کلان انجام خواهد شد.


وی با بیان اینکه ماه رمضان امسال هیچ مکانی بدون مبلغ نخواهد بود، افزود: این اعزام ها در تمامی مساجد و هیئت مذهبی شهر و روستا، ادارات و هر نقطه ای که نیاز به مبلغ باشد تامین خواهد شد.


حجت الاسلام ولی نژاد اظهارداشت: علاوه برمبلغین بومی و محلی، 800 مبلغ را در صورت نیاز بیش بینی کردیم.


وی با بیان اینکه امسال کرسی تلاوت و محفل قرآن هم در شهرها و روستاهای استان بیش بینی شده است، افزود: کاروان نور نیز امسال برای هفتمین بار در استان برگزار می شود.


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: قرائت یک جزء قرآن در روز در شهرها و روستاهای استان از دیگر طرح های ماه مبارک است که سعی است این برنامه به شکل استانی از سیمای گلستان به صورت زنده بخش شود.


وی گفت: علمای ما با ماموریت های مختلف همچون ارائه خدمات مشاوره در سطح استان اعزام خواهند شد.


حجت الاسلام ولی نژاد خاطرنشان کرد: پیش بینی گفتمان های دینی و اعزام قاری در سطح ملی از دیگر طرح ها و برنامه های ماه مبارک رمضان است که در این ماه اجرایی می شود.


وی افزود: امسال توسط اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان و سایر دستگاه های فرهنگی در ماه مبارک رمضان برنامه های بسیاری خواهیم داشت تا مردم دغدغه ای برای ماه رمضان نداشته باشند.

شبستان
(چهارشنبه ۴ تیر ۱۳۹۳) ۲۳:۰۶
https://news.masjed.ir/u/1crN
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید