پنج شنبه / ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ / ۱۳:۵۷
سرویس : ناحیه شهید دستغیب
کد خبر : ۱۲۳۲۹
گزارشگر : قاسمی

تشکیل ستاد برگزاری دهه تکریم با حضور مسئولین ادارات اسلامشهر

ستاد برگزاری دهه تکریم و غبار روبی مساجد با حضور امام جمعه شهرستان اسلامشهر و مسئولین ادارات شهرستان روز سه شنبه مورخ 27/3/93 در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد

(پنج شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۳) ۱۳:۵۷

به گزارش خبر نگار محراب از ناحیه شهید دستغیب (ره): جلسه با حضور به موقع مسئولین در جلسه و با قرائت قرآن شروع شد و در ادامه امام جمعه به بیان مسائل اخلاقی و مسائل روز جهان اسلام از جمله بحث روز گروه تروریستی داعش پرداخت و این گروه را به افراد خوارج در زمان امیر المومنین علی (ع) تشبیه کرد و دهه تکریم و غبار روبی مساجد  را تبریک گفت .

جلسه اداری تکریم و غبار روبی مساجد3

ریاست دادگستری شهرستان اسلامشهر در مورد لزوم جذب جوانان به مساجد و تاثیر این امر در خلوت شدن دادگاهها اشاره نمود.

در ادامه حجت الاسلام قاسمی  در خصوص اهمیت غبار روبی و تکریم مساجد اشاره نمود

ایشان متذکر شد نه تنها مساجد ما نیاز به غبار روبی دارد ، حتی نمازخانه های ادارات و مدارس هم نیاز به توجه و غبار روبی دارد. مصوب گردید مسئولین ادارات در دهه تکریم در نماز جماعت  و غبار روبی مسجد شرکت نمایند

جلسه اداری تکریم و غبار روبی مساجد2

از دیگر مصوبات جلسه مقرر شد با هماهنگی و اعلام اسامی مساجد نیازمند که استطاعت مالی ندارند از طرف ناحیه شهید دستغیب (ره) به معاونت فرهنگی شهرداری اسلامشهر تمام فرشهای مسجد به صورت رایگان شستشو گردد.

جلسه اداری تکریم و غبار روبی مساجد1  

برنامه های ویژه دهه تکریم از 28 خرداد لغایت 6 تیر با توزیع شیوه نامه برگزاری این ایام توسط  مدیر ناحیه شهید دستغیب (ره)  به مسئولین ادارات  که عضو ستاد دهه تکریم میباشند  اعلام شد .

ناحیه شهید دستغیب (ره)
(پنج شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۳) ۱۳:۵۷
https://news.masjed.ir/u/uql
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید