چهارشنبه / ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ / ۲۲:۴۴
سرویس : بین الملل
کد خبر : ۱۲۳۲۶
گزارشگر : سعیده محبی

برگزاری طرح تلاوت نور در تمام مساجد استان کرمانشاه

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه گفت: در ماه مبارک رمضان طرح تلاوت نور که در آن هر روز یک صفحه از قرآن کریم تلاوت می‌شود، در تمام مساجد استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

(چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۳) ۲۲:۴۴

به گزارش پرتال مرکز رسیدگی به امور مساجد،طیب صفری با اشاره به اینکه امسال برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد همراه با ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود اظهار کرد: به دلیل استقبال بیشتر مردم از کلاس‌های مذهبی در ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلفی در زمینه اخلاق، احکام و عقاید برای این ایام در نظر گرفته شده است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد کرمانشاه افزود: در ماه مبارک رمضان امسال علاوه بر برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن کریم در مسجد جامع کرمانشاه، در دو مسجد دیگر نیز این برنامه به منظور بهره‌مندی بیشتر مردم اجرا می‌شود زیرا استقبال مردم از این محفل‌ها در این ایام بیشتر از سایر ماه‌های سال است.

صفری با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن در مساجد استان کرمانشاه در ماه مبارک رمضان بیان کرد: علاوه بر تفسیر قران کریم در مساجد کلاس‌های دیگری در رابطه با آموزش قرآن کریم اعم از روخوانی، روانخوانی و تجوید به مناسبت ماه رمضان برگزار می‌شود.

وی اجرای طرح تلاوت نور را یکی از مهمترین برنامه‌‌های کانون‌های مساجد برای ماه رمضان عنوان کرد و گفت: این طرح در تمامی مساجد استان اجرا می‌شود و در تعدادی از مساجد نیز کلاس‌هایی توسط روحانیان و ائمه جماعت خود مساجد یا روحانیان اعزامی از قم برگزار می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه با اشاره به توزیع قرآن کریم در سطح مساجد استان کرمانشاه اظهار کرد: از دیگر برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه برگزاری برنامه افطاری روزه داران در برخی از مساجد است.

شبستان
(چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۳) ۲۲:۴۴
https://news.masjed.ir/u/vlp
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید