پنج شنبه / ۱۵ خرداد ۱۳۹۳ / ۱۵:۱۴
سرویس : عناوین خبر
کد خبر : ۱۲۰۱۰
گزارشگر : حمیدرضا حیدری

عیادت رییس مرکز از حضرت آیت الله مهدوی کنی/ مردم برای شفای ایشان دعا کنند + تصاویر

رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد با حضور در بیمارستان بهمن ضمن عیادت از حضرت آیت الله مهدوی کنی از روند درمان ایشان کسب اطلاع کرد.

(پنج شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۳) ۱۵:۱۴

به گزارش پرتال مرکز رسیدگی به امور مساجد، حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری، رییس مرکز با حضور در بیمارستان بهمن ضمن عیادت از حضرت آیت الله مهدوی کنی که روز گذشته بر اثر عارضه قلبی در بیمارستان بستری شدند، با فرزند و داماد ایشان گفتگو کرد.

وی که در دیدار با فرزند و حجت الاسلام و المسلمین میرلوحی داماد حضرت آیت الله مهدوی کنی در جریان آخرین وضعیت جسمانی ایشان قرار گرفت، با بیان اینکه ایشان از ذخایر انقلاب و یار دیرین امام (ره) و مقام معظم رهبری هستند، اظهار کرد: ان شاءالله با دعای خیر مردم و دوست داران ایشان، در مسیر بهبودی قرار خواهند گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری همچنین پس از گفتگو با پزشکان حاضر در بیمارستان، در میان خبرنگاران حاضر شد و با اعلام این خبر که بنابر نظر پزشکان وضعیت ایشان رو به بهبودی است، از ائمه جماعات و مردم درخواست کرد برای سلامتی کامل ایشان دعا کنند.

پیش از ظهر امروز نیز ابراهیم انصاریان رییس دفتر آیت‌الله مهدوی‌کنی از بهبودی وضعیت رییس مجلس خبرگان نسبت به شب گذشته و امروز صبح خبر داد.

وی در مورد آخرین وضعیت جسمانی آیت‌الله مهدوی کنی که از روز گذشته در بیمارستان بستری شده است، گفت: حال آیت‌الله نسبت به دیشب و امروز صبح بهتر است و الحمدالله وضعیت‌شان ثابت شده است.

دکتر حسن روحانی رئیس جمهور، حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان، حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی و حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری از شاخص ترین مقامات و مسئولینی بودند که در ساعات گذشته با حضور در بیمارستان بهمن ضمن عیادت از حضرت آیت الله مهدوی کنی از نزدیک در جریان وضعیت جسمانی ایشان قرار گرفتند.

 

تگ عکس  گزارش تصویری

(پنج شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۳) ۱۵:۱۴
https://news.masjed.ir/u/pdb
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید