شنبه / ۸ مهر ۱۳۹۱ / ۱۱:۱۳
سرویس : بین الملل
کد خبر : ۱۱۹۵
گزارشگر : مازیار فتحعلی خانی

دعوت حضرت حجه الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری ریاست محترم مرکز رسیدگی به امور مساجد جهت تجمع بزرگ ائمه جماعات استان تهران در مورخه : ۸/۷/۹۱ در پی هتک حرمت نبی گرامی اسلام

(شنبه ۸ مهر ۱۳۹۱) ۱۱:۱۳

بسم الله الرحمن الرحیم
یا ایها النبی حسبک الله و من اتبعک من المومنین (سوره مبارکه انفال – آیه ۶۴)

محضر مبارک حضرات ائمه ی محترم جماعات استان تهران   (دامت برکاتهم)
سلام علیکم و رحمة الله
     مدت زمانی است کام و جان مسلمانان و مومنان جهان از هتک حرمت ظالمانه‏ی دشمنان اسلام به مقدس‏ترین مقدسات مسلمانان – وجود مبارک و نورانی‏رسول اعظم (صلی‏‏الله‏علیه‏و آله)- تلخ و دردمند است. اهانتی بی‏سابقه که قرار و آرام را از هر انسان مسلمان و آزاده‏ای می‏گیرد و ‏اعتراض ‏مقدس ‏اهل‏ ایمان را برای ‏همیشه شعله ورمی سازد. از این روست که می بینیم با گذشت دو هفته از پخش فیلم موهن آمریکایی- صهیونیستی و به دنبال آن چاپ کاریکاتور اهانت آمیز در نشریه فرانسوی، موج اعتراض آتشین مسلمانان همچنان خروشان و توفنده است. پافشاری دشمن برمواضع خود با بهانه موهوم و دروغین دفاع از آزادی بیان ، بیش از هر چیز این هشدار بیدار کننده رهبر حکیم انقلاب اسلامی را گوشزد می کند که استکبار ، اصل اسلام را نشانه رفته است و به همین دلیل است که گستاخانه از هر نوع عذرخواهی از امت مسلمان طفره می رود. لذا بر عهده همه ماست که زنجیره اعتراضات فراگیر را همچنان ادامه دهیم و آمریکا و صهیونیسم و همراهان مفلوک آنان را از توطئه های شومشان پشیمان سازیم.
     به همین منظور تجمع گسترده و بزرگ ائمه محترم جماعات استان تهران در روز شنبه که اختصاص به وجود مقدس و نورانی حضرت محمد مصطفی (ارواحنا لتراب مرقده الفداء و صلی الله علیه و آله و سلم) دارد برگزار خواهد شد و نوای محبت و تولی خویش را در زیارت آن حضرت با صدای اعتراض توفنده خود در هم خواهیم آمیخت. علمای بزرگوار و ائمه محترم جماعات ام القرای جهان اسلام ، این سربازان مکتب پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) و قرآن و اهل بیت (علیهم السلام) ، قرآن در دست گرفته و با بهره مندی از توشه‏های‏معنوی‏دهه‏کرامت و عنایات‏رضوی، میثاق‏‏ابدی خود را با قرآن‏مجید و واسطه‏نزول آن اعلام خواهند داشت. به عنوان خدمتگزار کوچک مسجد از همه علمای بزرگوار ، مدرسان و فضلای حوزه های علمیه و ائمه‏ی جماعات گرانقدر ، به‏ویژه پیشکسوتان عرصه‏ علم و تقوی، متواضعانه تمنا می‏کنم در این تجمع بزرگ و با شکوه شرکت فرمایند.
     امیدوارم این حرکت ارزشمند و شکوهمند، سرآغاز سلسله اقدامات ائمه‏ی جماعات مساجدکشور در دیگر استان‏ها و سایر بلاد اسلامی گردد. با دلی شکسته و چشمی اشکبار از صاحب سوگ و عزای حقیقی این روزها حضرت بقیه الله الاعظم(ارواحنا فداه)، شکوه‏و عظمت‏صد چندان نام‏‏‏‏‏‏و یاد انسان‏ساز پیامبر بزرگ بشریت را خواهانیم.
زمان : شنبه ۸/۷/۹۱ – ساعت ۳۰/۹ صبح
مکان : تهران – میدان فلسطین – مقابل مسجد امام جعفر صادق (ع)
                                                               والسلام علیکم و رحمة الله
                                                               محمد جواد حاج علی اکبری
                                                         رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد

(شنبه ۸ مهر ۱۳۹۱) ۱۱:۱۳
https://news.masjed.ir/u/1cuC
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید