یکشنبه / ۲۶ شهریور ۱۳۹۱ / ۱۰:۴۶
سرویس : بین الملل
کد خبر : ۱۱۸۰
گزارشگر : مازیار فتحعلی خانی

مرکز آموزش ائمه جماعات تهران آغاز به کار می کند

(یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۱) ۱۰:۴۶
معاونت فرهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد گفت: هفته آینده دوره آموزشی ائمه جماعات جدید الورود و تازه منصوب آغاز می شود ولی افتتاح رسمی مرکز چند ماه آینده صورت می گیرد.
وی با اشاره به اینکه علاوه بر بحث آموزشی بحث خدمات آموزشی نیز در این مرکز برای ائمه جماعات در دستور کار است، بیان کرد: آشنایی با مسجد و کارکردهای آن، روش های بیان تفسیر قرآن، دوره های آشنایی با مهدویت، مدیریت فرهنگی در مسجد، تحلیل سیاسی و روان شناسی مخاطب موضوعاتی است که برای ائمه جماعات مساجد در این مرکز مطرح می شود.
وی با بیان اینکه ائمه جماعات شرکت کننده در این دوره ها از استان تهران هستند، ادامه داد: اساتیدی که مباحث آموزشی را به ائمه جماعات ارایه می دهند از اساتید مرکز تخصصی تفسیر قرآن و مهدویت و معاونت تبلیغ دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم هستند.
معاون فرهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور تهیه مقالاتی پیرامون زندگی و سیره امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س)، احمدبن موسی (ع) در سایت مرکز رسیدگی به امور مساجد، برگزاری کرسی های آزاداندیشی و ولایت پذیری و ولایت مداری، تهیه و توزیع جزوات و کتب هایی پیرامون شخصیت و سیره این بزرگواران را از دیگر برنامه های این مرکز در ایام دهه کرامت نام برد.
(یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۱) ۱۰:۴۶
https://news.masjed.ir/u/vyd
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید