چهارشنبه / ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۲۳:۵۹
سرویس : بین الملل
کد خبر : ۱۱۵۰۷
گزارشگر : سعیده محبی

افزایش ظرفیت امکانات مخابراتی مسجد جمکران در ایام نیمه شعبان

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم گفت: به مناسبت نیمه شعبان و به دلیل ورود گسترده زائران به قم و محدوده مسجد جمکران، امکانات مخابراتی شامل آنتن های تلفن همراه و ظرفیت مکالمه و ارسال پیامک همزمان در جمکران افزایش می یابد.

(چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳) ۲۳:۵۹

به گزارش پرتال مرکز رسیدگی به امور مساجد،  اسدالله دهناد که در دومین جلسه ستاد تسهیلات زائرین استان قم سخن می گفت، با اشاره به اقدامات و برنامه های شرکت مخابرات در مسجد مقدس جمکران به مناسبت نیمه شعبان اظهار کرد: تعداد سایت های موجود در محدودهمسجد مقدس جمکران ۱۳ سایت و تعداد سایت ها در مسیر مسجد ۸ سایت BTS می باشد.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم با بیان اینکه در برنامه های شرکت مخابرات ویژه نیمه شعبان ۵ سایت در نظر گرفته ایم، افزود: با افزایش ظرفیت در ۴ سایت موجود در محوطه مسجد اعم از دفتر بهره برداری، انتظار و هوا شناسی ظرفیت سایت ها به تعداد ۱۸۸ TRX اضافه می شود.
وی تصریح کرد: ظرفیت مشترک همزمان فعلی ۲۵ هزار مشترک است که با امکانات فوق الذکر ۶۴درصد افزایش و به تعداد ۴۱ هزار مشترک همزمان خواهد رسید.
دهناد با بیان اینکه با تامین تجهیزات یک دستگاه سایت باند ۹۰۰ در مدرسه خان محدوده حرم مطهر حضرت معصومه (س) اضافه می شود، خاطرنشان کرد: این افزایش ظرفیت SMSBOX قم از محل SMS CENTERهای سطح کشور در مدت ۴۸ ساعت است.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم در خصوص خدمات شرکت مخابرات در زمینه تلفن ثابت، گفت: جابجایی شبکه تلفن ثابتمسجد مقدس جمکران در برنامه است که پس از تحویل مسیر عبور کابل و لوله گذاری در محدوده مسجد این شرکت آماده اجرای شبکه کابل است.
وی با اشاره به اینکه در محدوده مسجد مقدس جمکران ۵۶ دستگاه تلفن همگانی وجود دارد که ۴۰ دستگاه آن ها جنب درب های ورودی است، خاطرنشان کرد: افزایش تلفن همگانی در محل های مورد نیاز و فروش کارت تلفن های همگانی در برنامه نیمه شعبان لازم است که محل های مورد نیاز اعلام می شود.
دهناد افزود: نصب شارژر موبایل در تعدادی از تلفن های همگانی محدوده مسجد مقدس جمکران، استقرار دیزل برق اضطراری با ظرفیت ۱۰ کیلو وات جهت تامین برق دفتر بهره برداری و استقرار اکیپ های نگهداری تلفن همراه، تلفن ثابت، تغذیه و نیرو و تاسیسات و پاسخگویی در دفتر بهره برداری جمکران به صورت تمام وقت از جمله خدمات شرکت مخابرات در برنامه های نیمه شعبان است.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم اظهار کرد: از دیگر خدمات تلفن ثابت شرکت مخابرات فعال نمودن تعدادی از دفاتر جهت پاسخگویی به زائرین در ایام تعطیل و ارائه خدمات به زائرین از طریق سامانه ۱۳۵ بصورت تمام وقت در نیمه شعبان است.

تسنیم
(چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳) ۲۳:۵۹
https://news.masjed.ir/u/Tmw
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید