شنبه / ۱۵ مهر ۱۳۹۱ / ۱۷:۲۵
سرویس : عناوین خبر
کد خبر : ۱۱
گزارشگر : حمیدرضا حیدری

شناساندن چهره تابناک اسلام و پیامبر(ص)؛راس برنامه های کانون های مساجد

دربیانیه پایانی مسئولین ستادی ودبیرخانه های کانون ها تاکید شد. دربیانیه پایانی مسئولین ستادی ودبیرخانه های کانون ها تاکید شد.دربیانیه پایانی مسئولین ستادی و دبیرخانه های کانون ها تاکید شد.

(شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۱) ۱۷:۲۵

 


مسئولان ستادی و استانی کانون های مساجد در بیانیه پایانی گردهمایی مسولان دبیرخانه های کانون ها بر لزوم شناساندن چهره تابناک اسلام، پیامبر رحمت و عطوفت حضرت محمد (ص) در راس برنامه های خود تاکید کردند.  مسئولان دبیرخانه های کانون های مساجد کشور در پایان گردهمایی مسئولین ستادی و دبیرخانه های کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور بیانیه ای را صادر کردند.

در این بیانیه آمده است: ایران اسلامی، امروز در یک مقطع تاریخی و حساس قرار دارد که شناخت صحیح مسئولیت ها و ایفای آنها، قطعاً ملت ما را به افق های نویدبخش و آرمان های موردنظر می رساند.

جمهوری اسلامی ایران در طول ۳۳ سال گذشته با انواع فشارهای سیاسی، امنیتی، نظامی، اقتصادی و تحریم ها مواجه بوده است که علت اصلی همه این فشارها، جایگاه مستقل ملت ایران و تسلیم نشدن در برابر نظام سلطه است، اما ملت ایران با بیداری و پایداری خود نه تنها این فشارها را خنثی کرده بلکه قوی تر نیز شده است تحرکات، هجمه های تبلیغاتی و فرافکنی های گوناگون دشمنان اسلام، موید عمق هراس آنان از حرکت رو به جلو و پیشرفت های شگرف ایران اسلامی است و توهین به ساحت رسول الله (ص) یعنی مقدس ترین و نورانی ترین چهره میان مقدسات عالم خود شاهدی دیگر بر این مدعا است.

جنگ اسلام و کفر یک جنگ حقیقی است و تنها راه نجات بشریت؛ تمسک به قرآن کریم و رسول خاتم و البته ایستادگی در مقابل استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسراییل جنایتکار است عزت و شرف مسلمانان در گرو پاسداشت حریم نبی مکرم اسلام و آمادگی همه جانبه در مقابل تهاجم دشمنان اوست و به فضل الهی ملت ایران با تکیه بر سرمایه نیروی انسانی جوان و مستعد خود و تحمل فشارها، از همه گردنه های خطرناک عبور کرده و به قله سعادت خواهد رسید.

در بخش دیگری از بیانیه پایانی گردهمایی مسئولان دبیرخانه های کانون های مساجد کشور آمده است: بی شک یکی از راههای گذر از مقطع حساس و سرنوشت ساز کنونی، جدی گرفتن اقتصاد مقاومتی بوده که بنا به رهنمود رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، اقتصاد مقاومتی نه یک شعار بلکه واقعی است که می بایست محقق شود.

ما مسئولان ستادی و استانی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به نمایندگی از طرف صدها هزار عضو فعال کانون های مساجد اعلام می نماییم بیش از پیش همنوا با منویات مقام معظم رهبری افزایش فعالیت های فرهنگی خود را در راستای شناساندن چهره تابناک اسلام و پیامبر رحمت و عطوفت حضرت محمد مصطفی (ص) در راس برنامه های خود قرار می دهیم، باشد که انوار تابناک رسول مهربانی بر دلهای تاریک این خود فروشان شیطان صفت بتابد و بیدارشان کند.

 

 

 

 


خبرگزاری شبستان
(شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۱) ۱۷:۲۵
https://news.masjed.ir/u/nBc
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید