شنبه / ۲۹ مهر ۱۴۰۲ / ۱۶:۰۵
سرویس : مسجد خبر
کد خبر : ۳۸۴۳۷
گزارشگر : جلال حیران نیا
به دلیل حمایت از اسرائیل

جاستین ترودو از مسجد معروف کانادا اخراج شد

ویدئوی اخراج جاستین ترودو از یکی از مساجد مشهور کانادا به دلیل حمایت او از رژیم صهیونیستی در تجاوز پیوسته به نوار غزه، با استقبال گسترده کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است.

(شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲) ۱۶:۰۵

 به گزارش سرویس مسجدخبر پایگاه تخصصی مسجد؛  به نقل از صدی البلد، ویدئوی لحظه اخراج جاستین ترودو، نخست‌وزیر کانادا از یکی از مساجد معروف این کشور به دلیل موضع او در حمایت از رژیم صهیونیستی و تجاوزهای این رژیم به نوار غزه، مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.

 

در این ویدئو به نظر می‌رسد، ترودو که پس از شرکت در تظاهرات حمایت از اشغالگری رژیم صهیونیستی وارد مسجد شده، در میان فریادهای تقبیح کننده حاضران در مسجد ایستاده است.

 

پیش‌تر، ترودو ادعا کرده بود که کانادا همچنان به راه‌ حل دو کشوری برای حل درگیری اعراب و [اسرائیل] متعهد است، درحالی‌که دیدگاه‌های متفاوت و نگرانی‌های مشترک نمایندگان لیبرال خود در مورد جنگ بین رژیم صهیونیستی و حماس را تأیید کرد.

 

ترودو افزود: کانادا در تعهد خود به راه‌ حل دو کشوری استوار و ثابت‌قدم است. جهان و منطقه به یک کشور فلسطینی صلح‌آمیز، امن، مرفه و قابل‌ دوام در کنار یک کشور صلح‌آمیز، مرفه، دموکراتیک و امن [اسرائیلی] نیاز دارند.

 

سران کشورهای غربی در حالی ادعا می‌کنند که از راه‌ حل دو کشوری حمایت می‌کنند که سران رژیم صهیونیستی بارها به صراحت از عدم تعهد خود به این راه‌ حل سخن گفته و تمام تلاش خود را برای از بین بردن زمینه‌های این راه‌ حل بکار بسته‌اند. الحاق اراضی فلسطینی به سرزمین‌های اشغالی در کنار توسعه شهرک‌سازی در اراضی فلسطینی از مهم‌ترین اقداماتی بوده که به گفته بسیاری زمینه راه‌ حل دو کشوری را از بین برده است.

 

ببینید | جاستین ترودو از مسجد معروف کانادا اخراج شد

 

پایان پیام/

(شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲) ۱۶:۰۵
https://news.masjed.ir/u/1c9J
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید