چهارشنبه / ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۶
سرویس : مسجد خبر
کد خبر : ۳۸۰۹۶
گزارشگر : جلال حیران نیا
شهردار منطقه خبر داد:

برپایی۶۰ میز خدمت رمضانی در مساجد منطقه ۱۲

شهردار منطقه ۱۲ از برپایی ۶۰ میز خدمت سلامت در قالب طرح سه‌شنبه‌های سلامتی ویژه نمازگزاران مساجد به همراه بیش از ۷۰ کارگاه آموزشی سلامت‌محور در مدارس سطح منطقه خبر داد.

(چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲) ۱۴:۴۶
به گزارش مسجدخبر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، «امیر یزدی»، شهردار این منطقه از ارائه خدمات سلامت‌محور در مساجد و مدارس سطح این منطقه خبر داد و گفت: این خدمات به مناسبت ماه مبارک رمضان و با هدف ارتقای سطح سلامت شهروندان ارائه می‌شود.
 
سیدامیرحسین ساداتی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۱۲ در این‌ باره توضیح داد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از ۷۰ کارگاه آموزشی سلامت‌محور (ویژه عموم شهروندان) همراه با توزیع بروشورهای آموزشی در مدارس، مساجد، مراکز کارآفرینی و خیریه‌های سطح منطقه برگزار شده است.
 
وی در تشریح این کارگاه‌های آموزشی افزود: این کارگاه‌ها با محوریت استقبال از بهار مهدوی و هدف ارتقای سواد سلامت شهروندان‌ در قالب کارگاه آموزشی با عناوین تغذیه سالم در ماه مبارک رمضان، سلامت معنوی، روزه و حفظ سلامت بدن، مضرات استفاده از ظروف یک‌بار مصرف و... در سطح مدارس، خانه‌های سلامت، مساجد و... برگزار شده‌اند.
 
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۱۲ همچنین درباره اجرای طرح سه‌شنبه‌های سلامتی (ویژه نمازگزاران مساجد) گفت: از دیگر خدمات سلامت‌محور انجام‌شده در این ماه مبارک، برپایی ۶۰ میز خدمت سلامت در قالب طرح سه‌شنبه‌های سلامتی در مساجد منطقه بوده که طی آن خدماتی شامل تست قند و سنجش فشار خون، مشاوره روانشناسی، مشاوره مامایی، مشاوره تغذیه و ویزیت پزشک عمومی در مساجد منتخب سطح منطقه به شهروندان نمازگزار ارائه شده است.
 
پایان پیام/
(چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲) ۱۴:۴۶
https://news.masjed.ir/u/18qs
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید