شنبه / ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۸
سرویس : مسجد خبر
کد خبر : ۳۸۰۷۹
گزارشگر : جلال حیران نیا
در پنجاه ودومین پویش امید و افتخار

افتتاح طرحهای اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۹

طرحهای اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و مذهبی منطقه ۱۹ همزمان با پنجاه ودومین پویش امید و افتخار امروز با حضور شهردار پایتخت به بهره برداری می‌رسد.

(شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲) ۱۱:۴۸
به گزارش مسجدخبر به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ شهرداری منطقه ۱۹ اعلام کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان به منظور ارتقای سرانه‌های فرهنگی مذهبی، مسجد حضرت ابوالفضل العباس  در ناحیه سه محله نعمت آباد که طی چندین سال گذشته بلاتکلیف رها شده بود در زمینی به مساحت ۸۰۰ متر مربع با زیربنای ۲ هزارو ۳۵۰ متر مربع در سه طبقه با اسکلت بتنی به بهره برداری می رسد.
 
 احداث سرای محله اسماعیل آباد به عنوان سیزدهمین سرای محله منطقه ۱۹ نیز از دیگر طرح هایی است که امروز به بهره برداری می رسد  این طرح در زمینی به مساحت هزار مترمربع و با زیربنای ۲ هزارو ۵۰۰ مترمربع در۶ طبقه  ساخته شده است.
 
همچنین زمین چمن و رختکن بوستان نسترن به مساحت ۲ هزارو ۵۰۰ مترمربع با رختکن و سرویس بهداشتی به مساحت ۳۰ مترمربع در یک طبقه در محله خلازیر احداث شد وآماده بهره برداری است.
 
 بهسازی و بازسازی مجموعه فرهنگی، ورزشی امام علی  در بلوار شهید ورامینی و سرای محله شهید کاظمی از دیگر طرحهای قابل افتتاح است. این مجموعه پس از چندین سال تعطیلی با انجام مرمت و بازسازی کامل در موتورخانه، تاسیسات و ساختمان، بهسازی و مورد بهره برداری قرار گرفته و مجهز به استخر، سونا، جکوزی، زمین چمن مصنوعی، سالن بدنسازی و ورزش‌های رزمی است.
 
بازسازی و راه اندازی مرکز پویا شهر۲ (پرتو) با هدف ارائه آموزش تحصیلی رایگان، مهارت‌های زندگی و توانمندسازی کودکان کار نیز ایجاد شده که ساختمان این مرکز به مساحت ۳۰۰ متر مربع مرمت و بهسازی شده است.

پایان پیام/

(شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲) ۱۱:۴۸
https://news.masjed.ir/u/18oe
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید