چهارشنبه / ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۱
سرویس : مسجد خبر
کد خبر : ۳۸۰۵۵
گزارشگر : جلال حیران نیا
با حضور قاریان برجسته کشورمان برگزار می‌شود

محفل قرآنی رمضانیه در قلهک و صادقیه

قاری بین‌المللی کشورمان در یکی از محافل انس با قرآن که از سوی بخش محافل قرآنی نمایشگاه قرآن برنامه‌ریزی شده است به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید می‌پردازد.

(چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲) ۱۳:۱۱
به گزارش مسجدخبر به نقل از ایکنا، محفل بهار قرآنی در قالب مجموعه محافل برنامه‌ریزی شده نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم همزمان با شب میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) با حضور دو قاری ممتاز کشورمان برگزار می‌شود.
 
بر همین اساس در این محفل که در مسجد امام صادق(ع) واقع در بین فلکه اول و دوم صادقیه برگزار می‌شود، مهدی شایق و علی میرزاخانی، دو قاری ممتاز کشورمان به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید می‌پردازند. این محفل با سخنرانی یکی از سخنرانان مذهبی کشور و اجرای مولودی‌خوانی همراه است و از ساعت ۱۶:۳۰ بعدازظهر به صرف افطار و به همت ناحیه شهید باهنر برپا می‌شود.

 

به گزارش ایکنا، چهارشنبه ۱۶ فروردین‌ماه و در آستانه سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) نیز، محفل انس با قرآن دیگری، با حضور قاریان کشوری و بین‌المللی، برگزار می‌شود. در این محفل نورانی که در مسجد جامع قلهک واقع در خیابان شریعتی برپا می‌شود، محمدحسین سعیدیان، قاری بین‌المللی کشورمان به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید می‌پردازد.

همچنین اجرای گروه هم‌خوانی و مدیحه‌سرایی حضرت بقیةالله(عج) بخش دیگری از برنامه‌های این محفل نورانی است. این محفل امروز ۱۶ فروردین‌ماه و همزمان با اذان مغرب و عشا برگزار می‌شود.

 

بخش محافل قرآنی یکی از بخش‌های سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن است که به طور کامل خارج از فضای نمایشگاه قرار گرفته و در مساجد سطح استان تهران برپا می‌شود.

 

این کمیته برای ایام برپایی نمایشگاه قرآن اقدام به برپایی محفل قرآنی در ۶۳ مسجد سطح استان تهران خواهد کرد. این محافل از شب ۱۴ فروردین تا شام ۲۳ فروردین همزمان با شب شهادت امام علی (ع) در مساجد برپا می‌شود.
پایان پیام/
 
(چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲) ۱۳:۱۱
https://news.masjed.ir/u/18iw
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید