سه شنبه / ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ / ۰۸:۱۸
سرویس : مسجد خبر
کد خبر : ۳۸۰۰۳
گزارشگر : جلال حیران نیا
امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل(ع)؛

کمک میلیونی مسجدی‌ها به محرومان در نیمه‌شعبان

حجت‌الاسلام طوبایی گفت: راه‌اندازی کاروان شادی، برپایی نمایشگاه پوشاک و ارزاق و کمک چندصد میلیون‌تومانی به نیازمندان از جمله برنامه‌های مسجد حضرت ابوالفضل(ع) به مناسبت میلاد حضرت ولیعصر(عج) است.

(سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱) ۰۸:۱۸
به گزارش مسجدخبر؛ حجت الاسلام والمسلمین «جواد طوبایی» در گفت‌ و‌ گو با شبستان با بیان اینکه نمایشگاه پوشاک و ارزاق در چهار جمعه متوالی، پنجم، دوازدهم، نوزدهم و بیست و ششم اسفندماه در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) (واقع در تهران، خیابان هفده‌شهریور، خیابان شهید حدادعادل) برگزار می شود، اظهار کرد: انواع لباس زنانه و بچه گانه و اقلام مختلف غذایی با تخفیف بسیار ویژه در این نمایشگاه عرضه می شود. این نمایشگاه به همت هیئت امنا و بسیجیان مسجد حضرت ابوالفضل (ع) و تعدادی از خیران برپا شده است.
 
امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل (ع) افزود: چند صد عدد کارت تخفیف از سوی خیریه این مسجد میان نیازمندان توزیع شده است که این افراد با حضور در این نمایشگاه می توانند تا سقف معین شده خرید داشته باشند؛ این کمک ها شامل چند صد میلیون تومان می شود.
 
وی اضافه کرد: پایگاه بسیج مسجد حضرت ابوالفضل (ع) امسال نیز با همکاری مساجد محلات هفده شهریور و لرزاده و قیام و شوش و مولوی، این محلات را آذین بندی و چراغانی می کنند. این برنامه سابقه ای بیش از ۶۰ ساله در جنوب شهر تهران دارد و از ابتدا نیز به همت نمازگزاران مساجدی همچون حضرت ابوالفضل (ع)، نور، طوس، روحانی، مهدیه و صدریه انجام می شد. 
 
طوبایی اظهار کرد: کاروان شادی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) نیز در روزهای شانزدهم و هفدهم اسفندماه در سطح خیابان های هفده شهریور و شهید حدادعادل و مولوی و قیام راه اندازی می شود.
 
وی یادآور شد: جشن میلاد حضرت ولیعصر (عج) نیز در روز ۱۶ اسفند ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء و ۱۷ اسفندماه پس از اقامه نماز ظهر و عصر با سخنرانی مذهبی و مولودی خوانی در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) برگزار می شود.
 
پایان پیام/
(سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱) ۰۸:۱۸
https://news.masjed.ir/u/1739
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید